oke bedankt voor jullie reacties! ik woon sinds juli op mezelf en heb duidelijk een euhm 'wat te eten' probleem! maar je zou toch zeggen dat ik ook wat af zou vallen maar dit gebeurt gewoon niet!
ik zal morgen de huisarts is bellen over wat de eventuele mogelijkheden zijn!
Ja idd met een paar uurtjes kun je al een hoop geholpen zijn! het probleem ligt bij mij echt aan dat ik niet weet hoe ik gezond eet (wat klinkt dit dom zeg haha) maar je eten moet: gevarieerd, gezond en niet te veel en niet te weinig zijn! en kan zelf die balans niet echt vinden dus een beetje hulp zou goed zijn! ik ga morgen meteen bellen!
Welkom Kady. Naar de dietiste gaan is idd een goed idee als je niet zo goed weet hoe en wat met eten Succes!
Pivanti is t nog gelukt om van de gebakken cakejes af te blijven?
Ingrid werkt op een mooi schoon kantoor vandaag zie ik
Hier ff iets minder.. Ben hardstikke ziek aan t worden. Slaap al een paar nachten slecht, iedere keer koud/heet/koud/heet, hoesten, neus dicht, koppijn, blegh!
Het was heel triest gisteren met het schaatsen. Vond Kramer sneu maar vond Kemkers zo mogelijk nog zieliger.
De bobsleeërs gaan gewoon niet van start, daar is zoveel geld ingepompt en dan gaan ze gewoon niet naar beneden. Henk Gemser had een fijne dag gisteren als chef de mission.
Ik zat gisteren sven te kijken en baalde ook wel voor hem!
Helaas niets afgevallen, maar gelukkig ook niet bijgekomen. Eigen schuld, begin van de week ging zo goed maar had ik de laatste dagen maar geen m&ms moeten snoepen! Vandaag even een balansdagje erdoorheen gooien, en zo de ramen lappen als straf
Sizzy
Geplaatst: 24-02-10 10:00
Nou idd, lees het net van de bobsleeërs...poehee. Maar aan de andere kant liever afzeggen als je het niet vertrouwt en onzeker die baan ingaan, dan verongelukken.
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 24-02-10 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja hier stond het net ook fink te gieten...hopelijk is het vanavond droog, wilde Gadget rijden zolang het niet keihard giet gaat dat ook wel, maar liever droog
Dat wisselt heel erg per persoon. De een is wat gevoeliger voor teveel koolhydraten dan de ander. Ikzelf heb bijvoorbeeld nooit zoveel last van als ik veel koolhydraten eet. Maar andere kunnen er weer heel slecht tegen en houden snel veel vocht vast. Beetje uitproberen wat voor jou een goede balans is
Okey, en per 100 gram, wanneer heeft een product dat weinig koolhydraten? Bv bij magere yoghurt is het 4.5 gram, bij magere kwark is het 3 gram. Is dit dan een groot verschil? Wat is dan gezond,wanneer is het 'teveel'