Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik heb het deeg van dit recept gebruikt:
https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/re ... nbroodjes/
Maar de roomboter en reuzel heb ik vervangen door dezelfde hoeveelheid margarine. Ik had nog een ei van onze kipjes liggen, maar dat kun je ook prima vervangen door een scheutje sojamelk.
Voor een pakje met 6 worstjes van de vegetarische slager heb je genoeg aan een kwart van het deeg. Ik had de helft gemaakt, maar dat was dus eigenlijk wat veel.
Monique1963 schreef:Volg jullie allemaal nog steeds. Woon in Frankrijk dus gebruik heel andere merken en producten dan jullie, maar ben jaloers. Ik woon in een verlaten streek en het valt niet mee om überhaupt iets vegetarisch te vinden. Nu zijn we sinds 2 maanden verhuisd en ben ik mijn vertrouwde supermarkten kwijt en terug bij af. De supermarkt hier heeft zoooo weinig gezelligs. Echt jammer. Daarbij wil ik het liefst vegan ipv veggie hebben, dat is al helemaal moeilijk.
Ik ben nu bijna 46 jaar veg en nog nooit was het zo saai op het bord. Snif...
LilChar schreef:Hey allen!
Wat denken jullie, is dit nog goed?
Dit zijn gepelde knoflookteentjes. Ze zitten nu 4 maanden in een dichte bak in de vriezer en ik zie opeens dit. Wat zijn de witten punten? Eetbaar, of niet? Ben benieuwd wat jullie zouden doen. Ik gooi liever niets weg maar twijfel nu, het ruikt normaal (naar knoflook)
[ [url=m/kIJneP.jpg]Afbeelding[/url] ]
LilChar schreef:Dat van de knoflook had ik ook op een facebook groep gevraagd. en iedereen reageerde daar met vriesbrand inderdaad! Dus ik heb het gewoon gegeten; en ik leef nog haha. Het smaakte ook normaal!