Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chamion schreef:Nouja oud, ik bedoel meer als ze "op" zijn. Vind het zonde om eigenlijk dan een hele kip "weg te gooien" omdat ik hem zolang heb gehad. Mijn konijntje had ik ook plannen voor om hem op te eten, maar achteraf kon dat toch niet omdat ze medicatie had gekregen, wilde dat beesie niet laten lijden zodat ik kon eten, maar helaas heeft het niet meer mochten baten (al heeft ze nog 3 maanden zonder pijn geleefd) Daarom wil ik het slachten enz. overlaten aan een ander want wat ik terug krijg is goed vlees en het is niet langer herkenbaar als mijn "vriendje"
En moet je ze bijvoeren of zijn de dingen die ze vinden voldoende?
Weet je, ik open wel even een apart topic.
Marcella schreef:chamion schreef:Nouja oud, ik bedoel meer als ze "op" zijn. Vind het zonde om eigenlijk dan een hele kip "weg te gooien" omdat ik hem zolang heb gehad. Mijn konijntje had ik ook plannen voor om hem op te eten, maar achteraf kon dat toch niet omdat ze medicatie had gekregen, wilde dat beesie niet laten lijden zodat ik kon eten, maar helaas heeft het niet meer mochten baten (al heeft ze nog 3 maanden zonder pijn geleefd) Daarom wil ik het slachten enz. overlaten aan een ander want wat ik terug krijg is goed vlees en het is niet langer herkenbaar als mijn "vriendje"
En moet je ze bijvoeren of zijn de dingen die ze vinden voldoende?
Weet je, ik open wel even een apart topic.
Wacht nog op je pb.