Succes met je vergadering!
PS: Ik mis wat groentes en variatie in je dag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dus moet even goed shoppen binnenkort. 
Ze kwam niet opdagen voor het eten (om 8u) en ook daarna niet, terwijl zij altijd als eerste klaar staat voor haar voer. We hebben 's avonds regelmatig geroepen en gezocht en ik kon natuurlijk niet slapen dus ben er om kwart voor twee nog uit geweest om een rondje door de buurt te lopen. Geen poes.
Vanmorgen om half 8 kwam ze ineens aanzetten, nadat ik de anderen had gevoerd. Ik heb het vermoeden dat de boze buurman haar vannacht in zijn schuur heeft opgesloten. Ze was nogal van streek en had honger. Ik heb er geen goed gevoel bij. 
Stomme bejaarde. Hij wil maar één ding: dat we de katten binnen houden. Of wegdoen. Of in een ren in de tuin.
wat kost zo'n apparaatje? 
verder alleen maar studeren... 
We kregen een mail dat er cake was vanwege een jarige collega, dus mijn kantoorgenootje zou even een plakje ophalen, was het kwarktaart.
Wel lekker. 
*hug* 
. Ik denk dat ik inderdaad wat brinta probeer, aardappelpuree enzo. Maar die fruithapjes maak ik zelf wel, iewl, vind het zo vies van die babyhapjes 

ben ik wel aan toe
Ik sta echt op het punt om de huisarts nog een keer te bellen, al weet ik niet wat zij nog voor me kan doen. Bloedonderzoek etc is allemaal al gedaan en daar kwam niets uit.