Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Vraagje! Ik kreeg een proef sachet van de whey perfection bij mijn body&fit bestelling. Zat laag in eiwitten dus dacht zal het eens proeven. Maar merken jullie echt effect van zulke supplementen met sporten? Hoe vaak zul je je zulke shakes moeten nemen of kun je het ook voldoende uit voeding halen als je let op de productgroepen die je eet?
Eliine schreef:Nouja overbodig in principe niet. Maar niet voor iedereen noodzakelijkMaar sommige mensen die intensief krachttraining doen eten zo'n 200 gr eiwitten op een dag. Nou dan kan ik me voorstellen dat het ook wel eenvoudiger is om 1 á 2 shakes te nemen ipv alles uit je voeding te moeten trekken én de juiste verhoudingen in je macro's te behouden.
elinebakker schreef:Dag 14. Nu twee weken op weg. M'n buikvet voelt wat losser, maar nog niet dunner. Heb ook nog weinig gesport en veel gezeten om te leren. Na volgende week ga ik er vol tegenaan. Nadeel, ik pas dan 1,5 week op m'n ouders huis. Heb ze al gevraagd om al het lekkers op te eten of te verstoppen
Vandaag rare dag ivm tentamens. Wel genoeg fruit/groente in ieder geval!
Dag 14
O: 150g magere kwark, banaan, nectarine
T: 58g speltbrood, 14g pindakaas
M: 3 krentenbh
T: 4 crackers, 20g pindakaas, 20g appelstroop, 140g wortels, 65g kokos
A: soep van 260g courgette, 2g kokosvet, 1 meergranen pistolet
T: nectarine
Kcal 1700
Vet 45
Koolh 277
Eiwit 59
B: 5km hardlopen (30 min)