Vertel eens iets over jezelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Madeira_ schreef:Amaris, klinkt goed allemaal zeg
Ik heb foto’s van het wedstrijdje (waar ik 2x 183 punten bij had) gekregen. Ik zie wel dat ik niet zo’n goede ruiter benmaar ik vond het wel mega leuk! Hopelijk is dat wel te zien! En ja toch een vreemde omgeving voor Madeir.
Hier zijn de foto’s voor mensen die het eventueel willen zien.. ik denk wel trouwens dat mijn beugels gaatje langer mogen, maar kan ik pas doen na de operatie van mijn knie enzo, anders zak ik er nu door heen als ik de beugels langer doe:
http://www.mijnalbum.nl/Album=A6K38UKP
Mallow schreef:Ik heet in het gewone leven Eva
Ik weeg nu ongeveer 65 kilo. Mijn lengte is 1,63 en mijn streefgewicht is er niet echt. Gaat mij er meer om dat ik zelf het gevoel heb dat het goed is
Ben een tijd geleden begonnen met lijnen, en dat ging super goed. Tot ik 2 weken geleden gigantische stress kreeg, en weer heel veel ging eten. Nu probeer ik weer niet meer te snoepen. Maar dat is gigantisch zwaar vind ik.
Zo heb ik vandaag bijv. ( werd om 2 uur wakker)
Ontbeten met 2 Bruine boterhammen met kipfillet
Tussendoor een klein beetje magere yoghurt.
En als avond eten weer 2 bruine boterhammen met kipfillet.
Ben nu pas net thuis van stal, maar heb een honger niet normaal
Mijn grootste probleem is drinken. Ik ben al blij als ik aan een halve liter per dag kom.
benangelique schreef:mallow, we zijn hier trouwens niet voorzichtig met het leveren van commentaar op voedingspatronen. daar moet je wel tegen bestand zijn.