Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

aan de ene kant vond ik het echt vreselijk, ben echt beetje rottig gevallen, en raakte wel beetje paniekerig
maar de proefles die we hadden ging eigenlijk ook wel té snel...was 1x glijden, halve uitleg over remmen, en daarna meteen al allemaal bewegingen en sprongetjes 

en dan ook nog groepje waarvan er 3 vrijwel niets zeggen en nr 4 wel wil, maar totaal geen ervaring heeft met grote projecten en dus geen idee hoe het aan te pakken...dus Ingrid is spontaan aangewezen als voorzitter en kan dus mooi vanmiddag uit gaan zitten zoeken hoe we dit es het beste aan gaan pakken 

Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: twee geroosterde bb met linesse/kipfilet/augurk
t: appel
L: 2 bb met sandwichspread
t: cup a soup prei
t: 1 bb met kipfilet/linesse/augurk
D: rijst met chicken tonight sate, kipfilet, tauge en paprika
t: klein beetje knibbel knabbel vla ()
Bew: vanavond even lekker hardlopen hoop ik, verder heel de dag studeren...
Mijn broek die te strak zat, past weer perfect![]()
Krijg niet zoveel naar binnen 

Niks gebeurt hoor, maar wel spannend!
Oh, en ik sta nooit meer op de weegschaal, maar mocht nu een maat 28 over de kont heen sjorren, dat voelde wel lekker.
Een paar grijze hoge Uggs en nog een lekkere trui.
Maar morgen wordt er weer gestort.. Heb je dat nooit, dat je ineens zin hebt om lekker veel te shoppen? Haha, ik wel dus

mijne zit nu ook weer perfect
Pivanti schreef:Paulien, hoe is t met Madeira? En hoe is t met je knie?
Helaas.
! Ik ben zaterdag aan de beurt (nouja, me paard dan haha).
Balen van je knie zeg, gewoon rustig aan doen hoor.. Maat 28 is confectie 36/38 geloof ik.
leuk is dat, mag het nu alleen absoluut niet van mezelf, wil geld sparen (en heb niet zoveel inkomsten) en heb van de zomer echt heel veel gekocht
maatje 28 kan ik overigens alleen maar van dromen, maar dat wordt m ook absoluut niet met mijn lengte, dan ben ik echt een lantaarnpaal 
vind mezelf helemaal niet zo'n leiderstype, maar de rest blijkbaar dus juist wel
heb iig een agenda opgesteld met punten die ik heb uitgezocht en wil bespreken, en heb zowaar een mail teruggehad van onze opdrachtgever met verduidelijking van de opdracht, dus dat is mooi 
hoop dat het morgen beetje weg is, dan ga ik morgenochtend even sporten!