het heeft toch ook geen zin! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
het heeft toch ook geen zin!

Gisteravond lasagne gegeten, natuurlijk niet zo netjes als je op dieet bent. Vandaag maar eens een balansdag en veel bewegen. Ga eerst Jónas rijden en heb daarna een les lange lijnen met Kveld van Piet Bakker.
)
.
maar ik weet goed wat ik doe, ik ben al vanaf 01-01-'07 bezig met 't krijgen van een maagband..

Humphrey schreef:58.1 kg vandaag!![]()
O: Muesli, soyayoghurt, geraspte appel, stukjes kiwi, stukjes banaan, stukjes druif, beetje mandarijnensap en dadelstroop (alles door mekaar gemengd, was heerlijk)
Uurtje stalwerk
T: Bakje frambozen
L: Spaghetti
Shoppen: veel lopen dus
T: Pannekoek
D: Salade met brood
T: ?
leuek verjaardag gehad meid?
18 april kom ik, 19 april kom ik dan aan en terug ga ik 5 mei.
dan kun jij er ook bij zijn!
nee dat lijkt me echt super leuk...wie doet er mee
Humphrey schreef:58.1 kg vandaag!![]()
O: Muesli, soyayoghurt, geraspte appel, stukjes kiwi, stukjes banaan, stukjes druif, beetje mandarijnensap en dadelstroop (alles door mekaar gemengd, was heerlijk)
Uurtje stalwerk
T: Bakje frambozen
L: Spaghetti
Shoppen: veel lopen dus
T: 2 pannekoeken met siroop
D: Salade, 2 bb met kaas
. Heb daarstraks een jeans gekocht in maatje 36, een rokje S en een hemdje ook S. Ben helemaal trots op mezelf
.
. Sizzy schreef:Heb je inmiddels al een foto van die ontzettende lovehandles van je
. Maar ik heb nooit gezegd dat ze ontzettend zijn, ze zijn alleen wel euhm aanwezig
.