Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:22

h&m heeft nooit mijn maat zo wel dan komt er 5 euro extra bij Clown

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:36

Tja heb ik het makkelijk, ik heb 75B of 70C en dat hangt bij de H&M in overvloed.
Kun je nog eens een lading kopen, kost niet zoveel, maar blijft ook niet lang heel Clown

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 21:50

Ik heb ook niet te klagen, 80B is overal wel te krijgen Ja
Koop vaak nieuwe beha's in de uitverkoop van de Livera, al paar keer hele mooie beha's van Esprit etc. voor maar €10,- weten te scoren Haha!

Ik ga nu eens écht vroeg naar bed, heb morgenochtend vroeg de trein richting Groningen, daar eens proeven van het studentenleven *LOL*
Vriendin is jarig en zit net op kamers. Morgenmiddag gaan we de stad in en 's avonds komen haar ouders ook en gaan we uit eten Vingers aflikken En dan 's nachts eens kijken of de Groningse café's net zo leuk zijn als die in Spijkcity, dus dat worden wel weer wat wijntjes Bloos
Even niet zo netjes dus morgen, maar ach, als je 't dan slecht doet, moet je het goed doen Tong uitsteken

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:22

Bedankt voor de reacties op mijn foto allemaal! Doet me goed! Pling

Mach tussen 6/8 savonds kun je inderdaad goed douchen, maar dan was ik net als de rest van de festivalgangers gewoon op het terrein.
Bij terugkomst van het terein kun je niet douchen trouwens... De douchen gingen pas open om 9.00 en sloten weer om 21.00 uur.

Mocca bh's en leuke setjes zijn idd erg duur. Wel jammer, want ik vind het altijd zo leuk om te kopen! Ik koop ze graag bij de H&M voor de leuke kleurtjes e.d. maar de Hema heeft betere, die gaan langer mee.
Ik heb bij bh's wel altijd het probleem dat ze na een halfjaar ofzo te groot zijn in omtrek Scheve mond terwijl ik ze toch altijd goed strak koop.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:54

Ik koop ook wel bh's bij de V en D. Hebben op het moment ook opruiming. heb je voor 8 of 10 euro leuke, goedzittende bh's. Bijpassende slips voor een paar euro erbij (die maken het vaak zo duur vind ik, en dan zijn ze vaak maar zozo ook...)

Verena's 1e schooldag is erg goed gegaan! Ze wil morgen weer, en voor we naar huis gingen ging ze de juf eerst een kusje brengen!
Ik ben met yorrick naar huis gelopen, hond opgehaald en toen een uurtje gewandeld. Bij thuiskomst koekje gegeten en wat gedronken en toen achter huis opgeruimd. Op tijd naar school om veertje weer op te vangen. Toen zij naar school moest op de terugweg langs de winkel gelopen. Ik had beloofd om vanavond poffertjes te bakken ter ere van de 1e schooldag.
Daarna begon het te regenen, dus me in huis nuttig gemaakt. had nog een hele stapel paperassen liggen die nagekeken moesten worden. kwamen nog wat rekeningen tussenweg (oeps).
Voor we het wisten was het weer 15;00, en het plensde toch! 't Is maar 5 minuten lopen, maar toch maar met de auto gegaan (er was geen paraplu te vinden in huis, en ook yorrick wil graag droog zitten (slechte smoesjes)).
vanavond Pannenkoeken gegeten (de kinders dus poffertjes). Vanavond heerlijk gereden! In het land omdat de bak te nat was. Ging heerlijk!!! Des was zo braaf als wat!
Ook erg grappig: we hebben een poosje caroussel gereden. Deden we dat vroeger wel eens op de manege, maar met mijn eigen paard had ik dat nog nooit gedaan!

Ga zo met Engie lopen, en dan maffen! Slaapze!

Trouwens Maartje: wat een lekker buikje al! En leuke spulletjes, die boxpakjes dragen heel fijn!

En Annetje: leuke foto! Je ziet er goed uit! Leuke shirtjes ook! Met wat voor techniek zijn die bedrukt?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 00:02

Duur is dat he Mocca (en de rest)!
Bij de H&M kan ik helaas ook nooit kopen, heb er laatst wel voor het eerst weer een cup C gekocht, maar ze vallen er nu toch steeds uit Bloos
Ik koop meestal lekkere bh's bij Livera (ik heb nu zwarte & witte in cup C & D Tong uitsteken). Die zijn echt lekker zacht, zonder naden en/of opdruk maar toch mooi.

Nog erger.. vriendin van me had vorige week voor 100 euro bij Hünkemoller gekocht. Daarna is ze met haar moeder naar de Mac gegaan en toen ze thuis kwam, kwam ze erachter dat ze per ongeluk al haar ondergoed had weggegooid ipv het afval van de Mac (hadden ze meegenomen).. Slik!
Vuilnisbakken waren al geleegd + zakken weggegooid..

Aaargh!!

Mijn dag vandaag:
O: 50 gram muesli met Sojamelk
T: 2 handjes chips (restje)
L: 2 br boterhammen, 1 gebakken
badkamer schoonmaken
T: 2 plakjes ontbijtkoek, half glas choco sojamelk
A: 2/3 bord volk. pasta, spinazie a la creme (met klein stukje salami, ui'tje, kaassaus), geraspte kaas
naar Yen -> wandelen/poetsen
T: 1/3 bord van bovenstaande

Ben eindelijk weer eens redelijk tevreden (niet dat ik baal van die dagen met lekker eten hoor Haha!).
Alleen mis ik het fruit.. heb ik al 3 dagen niet gehad omdat ik steeds niet in de buurt van die Turk (ja, daar koop ik m'n fruit Tong uitsteken) kom.. morgen maar gewoon even heen gaan.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 05:13

Ok dan LJ dat is een horrorverhaal!!!
Ik ga mijn dagen ook weer posten omdat ze zo schraal zijn....ik let niet meer op waardoor ik te weinig eet.. bijvoorbeeld vandaag:

o: magere yoghurt (er is hier ook aan AH, alleen kost de goedkoopste yoghurt hier €3,25!!!) met muesli en een appel
l: twee arepa di pampuna (kleine pannenkoekjes met pompoen) en een mango
...> een uur flinke wandeling gemaakt in de hitte
a: halve portie rijst met geitenvlees, gebakken banaan en groenten

Nou ja dan mijn planning voor morgen (bij jullie is het al vandaag hahhaha)
o: magere yoghurt met muesli en een nectarine
t: fruit
l: twee volkoren boterhammen met kaas en een tomaat
.....> sollicitatiegesprek voor een juridische baan hier!!!
a: nog geen idee,wsl rijst vlees en groenten.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:28

Ik vertrek binnen een dik uur naar Duitsland! Haha! best wel spannend, de eerste keer zo 'n eind met de auto rijden. Vork

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:54

Sylleke wat ga je doen?

Mijn planning:
o: 4x soort knackebrod dingen die iets weghebben van cracottes met linesse
t: appel
l: 2x boterham met jam oid (ben bij iemand anders eten namelijk)
t: /
d: rösti, kidneybeans, vegetarische burger
t: 3x mandarijn

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:57

Op vakantie bij Femke (kimmie261).
Zij woonde eerst bij ons in Essen, maar is verhuisd naar Duitsland.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:57

Ah ok! Leuk zeg! Veel plezier. Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:27

Haha zo te zien ben ik niet de enige lingerieverslaafde hier Haha!

Ik koop juist mijn setjes graag bij de H&M omdat die voor mij het prettigst zitten, heb er ook een paar van de Hema en Hunkemoller, maar die pasvorm lijkt het gewoon niet te zijn voor mij Clown
Heb nog een heel mooi setje van de H&M liggen, net gekocht voor ik aankwam, en nu issie net iets te klein Boos!
Heb nu trouwens 80C, daarvoor 80B Ach gut

Ik heb trouwens meer trek, nouja, ik dwing me gewoon om te eten, want ik merk dat ik juist door weinig eten dikker lijk te worden, dus ik ga de komende weken gewoon weer even een goed schema volgen, zodat ik weer in een ritme kom Ja

O: 2 volk. boterhammen met pindakaas, flesje Actimel, klein glas multivrucht
T: Vitalinea yoghurtje
L: 2 volk. boterhammen met 20+ kaas, banaan
T: Pakje Sultana Hartig, groot glas multivrucht
D: Nog onbekend

+ paardrijden, sportschool, shoppen en veel water drinken Haha!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:45

Haha ik dacht, 35 euro duur voor een setje?!? Ik geef gemiddeld zo'n 100 euro uit aan een setje! Niet om op te scheppen ofzo hoor Lachen maar ik kan gewoon niets goedkoops kopen. Vroeger had ik een G cup Bloos en na mijn borstverkleining een D en nu weer een E. Ik heb dus altijd wel 'last' van zware borsten gehad en moet gewoon echt goede bh's hebben. En bijv. bij de Hema en H&M heb je niet groter dan een D-cup dus daar kan ik sowieso niets kopen. Ik ga dus altijd naar een goede lingeriezaak en heb meestal bh's van MarieJo, Chantelle of een ander merk. Ook geen friemels en frutsels (kant) eraan want dat vind ik echt niet fijn!
Maar ik koop dan ook niet zo vaak nieuwe setjes, ik denk misschien 2 keer per jaar.
De laatste die ik gekocht heb, was deze: http://www.mariejo.com/resources/images ... 6AMZ_0.jpg

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 09:51

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:01

Henzz schreef:
En om paard te rijden en te sporten, heb ik onlangs een shockabsorber gekocht. Hebben jullie die bouncemeter wel eens gezien? Haha! http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/

Ik heb een speciale sportbh bij 'Runnersworld' gekocht. Rennen en paardrijden staan gelijk: allebei level 4 (hoogste) 'inspanning'. Alleen is 'ie alweer 2 jaar oud dus hij zit niet meer super (te los). Maar ik moest hem speciaal bestellen en ik vind 50 euro ook niet niks..
Maar was vorige week bij de Livera voor die shockabsorber, alleen.. die pastte echt niet!!
Ik had een D genomen en dan 80 maar hij zat echt té strak. Was net een worstenbroodje Bloos

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:02

Ilse schreef:

Zo, in jouw dagen zitten veel uren Ilse! Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:04

Goedemorgen trouwens Lachen

Mijn planning:
O: 50 gram muesli met Sojamelk
10 min fietsen, 1 uur sporten, 10 min fietsen
L: 2 br boterhammen; kipfilet, schaaltje pastasalade
10 min fietsen, dvd terugbrengen [size=7](2 dagen te laat Bloos), 10 min fietsen[/size]
T: appel, banaan gemixt met 2 geperste sinaasappels
A: zvrijst, gehaktballetjes, groenten & sweet chili saus

Hoop het zo vol te houden, met al het fruit even mijn fruitgehalte weer op orde brengen Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:14

ladyjoy schreef:
Ilse schreef:

Zo, in jouw dagen zitten veel uren Ilse! Haha!

Moet alles in mijn vrije dag doen *LOL*

Dat water drinken is nog het meest inspannende, vind je niet? Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:14

Hahaha ja, misschien verbrand je daar wel de meeste calo's mee Knipoog

Maarre.. jij moet érg moe zijn aan t einde van de dag Lachen

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:18

Dan slaap ik lekker Clown

Nee maar ik moet wel joh, ben al ruim 3 weken niet meer in sportschool geweest, en voel me daardoor echt flink vatzig Bloos
Paardrijden doe ik zowiezo iedere dag, en dan hebben we nog het shoppen, ga ik doen met de vriendin waarmee ik ook ga sporten, dus na het shoppen gaan we meteen door Knipoog
Denk dus dat het begin van de middag shoppen wordt, eind van de middag sporten, en na het eten paardrijden Lachen
(ja ik moet altijd alles plannen, ben een planner Koe )

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:20

3 weken niet in de sporschool? Hehe hetzelfde als ik dus, alleen ben ik nu alweer 2x (jaa 2x!! Tong uitsteken) geweest en vandaag weer.

Ik plan ook altijd álles hoor. Het liefst ook dagen van te voren Bloos Haha! Is toch handig, heb ik alles op een rijtje Tong uitsteken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:26

Hahaha dan ben jij gemotiveerder dan mij, want ik wíl heus wel gaan, maar het doorzettingsvermogen is er gewoon de laatste dagen niet Bloos
Echt zonde, want je betaald zo veel geld en je kan zo goed aan je lichaam werken, maar toch ga ik niet.
Komt ook wel omdat ik nu veel werk hoor, dan kom ik om 18:00 thuis, ga ik eten, paardrijden en dan is de dag alweer om, geen idee hoe ik daar nog een sportschool tussen krijg Clown

Nouja, vandaag ga ik zowiezo, ik MOET *LOL*

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:28

Nee, heel logisch dat je niet gaat hoor want als je tot 18 uur bezig bent én nog moet paardrijden.. wanneer wil jij dan gaan sporten? Als je er dat nog achteraan doet (en dan rond 23.30 thuis bent ofzo Tong uitsteken), is je lichaam na een tijdje helemaal gesloopt en kan je niks meer. Heb ik ook gehad, dat is geen pretje. Je kan beter één ding per dag doen. Ik mocht van de fysio ook niet meer paardrijden én sporten op een dag, veel te belastend voor m'n rug.

Toen ik 3 weken niet was gegaan, werkte ik ook elke dag. Wel 'maar' tot 15.45, maar ik begon ook al om 7 uur. Daarna had ik ook echt geen puf meer..

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:36

Ja echt balen is dat, maar ik trek het idd niet om én te sporten én mijn paard te rijden na een werkdag.
Dan dus maar zo, en moet ik genoegen nemen met minder gewichtsverlies denk ik Lachen

Nou, ik ga nog even een flesje water vullen, keep up te good work! Vork

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:42

Haha je moet ook niet téveel drinken he!
Met paardrijden en sporten drink je ook al veel..