Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:Ik heb net hardgelopen en zit nu aan 2 grote finse ronde knackebrot met jonge kaas erop. Lekker!!
Ik kom vandaag uit op 1325.
Pintonatal, ik kan me voorstellen dat je op weinig Kcal uitkomt, want het is ook niet veel dat je gegeten hebt!
Ik mis het fruit zoals gezegd, en ook de andere gezonde tussendoortjes.
Verder zie ik wel een ontbijt maar geen lunch??Godie schreef:wat me opvalt in dit topic is dat veel mensen die gewicht willen verliezen... veeeeel te weinig gaan eten waardoor je metabolisme helemaal omslaat en die kilo's er amper af gaan.
Ben ik het wel mee eens.
Maar Godie, volgens mij ken ik jou niet uit dit topic, toch?? (Of ben ik nu in de war)
Misschien kun je iets meer vertellen van wat jij aan zou raden qua eetpatroon?
En heb je hier zelf ervaring mee?
Pytje schreef:ah goede zaak. Bij mij word het een maaltijdsalade van de appie heijn, de lekkerste met garnalen, jammie!
Tha_Niekje schreef:PintoNatal; twee keer "ontbijten" is ook niet slecht. Veel kleine porties schijnt ook goed te zijn voor de spijsvertering. Dan hou je het dus bezig. Ik doe het zelf ook niet hoormaar als je daar een goede gelegenheid voor hebt.
Ik zit juist dat ik laat op sta, dus dan ook nog twee keer ontbijt erin proppenwordt allemaal wat snel op elkaar dan
(gaat wel verandering in komen als ik straks in Leeuwarden ga studeren)
Citaat:garnalen (hollandse, grijze) 100 gr. 90 kcal
Tha_Niekje schreef:Ja idd, dan hoef je niet meteen veel te eten. Maar bijv. daar cruesli oid (dat lijkt me lastiger mee te nemen![]()
) en dan eet je op je werk brood ofzo