Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
secricible schreef:Het eerste lijstje is hier gemaakt voor morgen:
O: (lactosevrije, voor mij normale) yoghurt met speltmuesli en wat aardbeien
M: paprikasalade in aangepaste vorm (sla, pitten, gegrilde kip, paprika, komkommer, pijnboompitten) en 2 havermout-ei banaankoekjes en een kop tomatensoep en 2 glazen karnemelk
A: wokgerecht van kipfilet, tauge, paprika, andijvie en miehoen en oestersaus
Tussendoor: een appel
ChantalSmook schreef:Wat vinden jullie van mijn lijstje? Ik sport verder niet vandaag.
O: 50 gr havermout/cacao nibs/ kokos snippers/ lijnzaad/ magere melk
T:2 nectarine
L: 1,5e plak roggebrood, 3 vezelrijke crackers, halve avocado, bakje rauwkost, zuivelspread
T: 200 ml magere yoghurt + 200 gr. galia meloen
A: Lasagne met zelfgemaakte tomaten saus met rode ui, paprika en courgette, laagje cottage cheese, laagje met plakjes parmaham, laagje bladspinazie en bovenop belegen kaas.
T:Aardbeien
B: 50 minuten fietsen
ruth91 schreef:Vandaag:
O: smoothie van bloedsinaasappelsap, aarbeien en frambozen + magere aarbeieden kwart met cruesli en een schep lijnzaad.
B: 5 km hardlopen
T: whey shake (halve portie)
L: crackers metgeitenkaas, walnoot en honingkaas met selleriesalade en kip samba salade
T: perzik en een appel
A:versie spinazie met zalm en aardappeltjes uit de ovenpannenkoek met jam, kaas en 2x stroop
B: een uur mini "bootcamp" met twee vriendinnen
T: whey shake (andere helft)
T: meloen
phormicola schreef:O: 2/3c havermout, kokosrasp, halfvolle melk en water, 1 ei, 1 banaan, 1el appelstroop, vers geraspte kaneel, 1tl kokosolie
T: schijf watermeloen
L: restje macaroni, 1 courgette, 2 eieren, 1 blikje tomatenpuree, olijfolie, kruiden, Parmezaanse kaas
T: 1 plak bananenbrood met pindakaas, stuk of 5-6 kleine pruimen
T: stukje Turks brood, roomboter, plakje schouderham, 2 plakjes tomaat
A:couscousgerst, tartaar, olijfolie, ajvar, paprika, koolraap, ui en heirloomtomaten
T:schaaltje zelfgemaakt suikervrij bananenijskwart Piel de sapo meloen
B: 30min fietsen, schoonmaken
D: 1 kop zwarte koffie, 1 kop thee, rest water