Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
mandy358 schreef:Oké mooi dat jullie het niet te veel vinden. Wel veel te weinig groente inderdaad en veel brood! Gelukkig is dat een uitzondering en eet ik normaal niet meer dan 2 vkbb op een dag. En ook regelmatig een dag geen brood en haal in mijn koolhydraten uit ander eten
Pompoen soep, heb ik nog nooit gegeten, wil het eigenlijk wel eens uitproberen. Weet iemand waar de smaak mee te vergelijken is?
@Takkie_muis, ik vind je lijstje vooral erg mager, misschien een idee of meer te eten? Zodat je minder behoefte hebt aan cake/frisdrank ect? Lekker veel fruit pakken
UMayDream schreef:Vandaag vrij ongezond gegeten![]()
O: 3 boterhammen (2x jam en 1x hagelslag + dun laagje roomboter) en een krentenbroodje
M: 2 boterhammen (2x jam + dun laagje roomboter) en zo'n klein bakje tiramisu van de AH (schaam schaam maar zo lekker)
T: 1 appel, 1 banaan en een stukje chocolade
A: ovenschotel van pompoenpuree, aubergine, tomaat en gorgonzola met rijst en salade
T: halve reep chocolade![]()
D: water en kruidenthee
B: in totaal zo'n 40 minuten gewandeld vandaag denk ik.. niet echt veel beweging voor mijn doen.
Pff, ik probeer gezonder/minder suiker te eten, maar dat is echt niet makkelijk
KarinvdM schreef:Die sierpompoenen die langs de weg liggen zijn niet eetbaar, je krijgt er niks van, maar ze zijn niet lekker!
Ik fruit een uitje en knoflook. Was de pompoen en snijd hem in stukken, ook in de pan doen, bouillon of water met bouillonblokjes toevoegen, een tijdje koken en de staafmixer erdoorheen halen. Evt zout en peper of welke kruiden je maar lekker vindt naar smaak toevoegen.
Je kan ook winterpeen, bataat en /of paprika toevoegen.
Anoniem schreef:Vandaag weer wat meer (want aan het schrijven :S):
O: havermout met peer en rijstmelk (dat laatste maak ik overigens tegenwoordig zelf)
T: dikke bruine boterham met pindakaas
L: 6 roggecrackers (3x hummus en 3x pindakaas)
T: -
A (uit): 4 miniwraps (maismeel) met hete kip, bonenpuree en rijst![]()
B: 45 min paardrijden
ChantalSmook schreef:Matheno was het sarcastisch of is het echt een prachtige dag?
Balen datje zoveel bent aangekomen. Wat voor werk heb je hiervoor gedaan dan eigenlijk dat het zo'n groot verschil is? En kun je je beweging op andre momenten niet terug pakken?
Anoniem schreef:Anoniem schreef:Vandaag weer wat meer (want aan het schrijven :S):
O: havermout met peer en rijstmelk (dat laatste maak ik overigens tegenwoordig zelf)
T: dikke bruine boterham met pindakaas
L: 6 roggecrackers (3x hummus en 3x pindakaas)
T: -
A (uit): 4 miniwraps (maismeel) met hete kip, bonenpuree en rijst![]()
B: 45 min paardrijden
+ peer
+ grapefruit