[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 19:57

Noor, succes met het gesprek meid. Ik hoop voor je dat je gewoon verder kan gaan en je herkansing goed komt!

Mijn dagje:
O: 1 beschuitje met pindakaas (dun laagje, zonder boter)
T: 1 kwart appel stukje
L: 2 crackers met boter + sellery salade en American filet, 1 beschuitje met boter + boterham worst + 1 glas halfvolle melk
T: 4 slokken AA drank (zo slecht, gelukkig maar 4 slokken!) en een sinasappel
T: 2 glaasjes cassis light + 1 kokommer snack (kleine kokommer :D)
D: andijvie stampot

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:12

mijn dag begon heel slecht, onwijs misselijk, wat heeft geresulteerd in het volgende:
11u00: 2 kopjes thee
14u00: 500 gr optimel kwark
17u30: kopje groentensoep met paar sneetjes stokbrood
20u00: kopje thee en een speculaasje

voel me nu wel iets beter maar kreeg vanochtend echt geen hap door mn keel :n

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:31

:wave: hoi allemaal :D !

Pfoe, ben echt helemaal kapot door werk :\ ..
6 dagen achter elkaar werken is toch niet zo'n heel goed idee :n
Nu lekker met vriendje hier :+:

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 20:53

Zo dames, kom even kijken :D
Kom net van de bios, ben met vriendlief Angels en Demons gaan zien. Was een erg goede film :j
Ga nu in badje wat studeren,daarna naar bedje :D

Ik ben benieuwd naar Saskia's frummel :D
Heb gisteren een setje gekocht voor maar liefst 108€!! :oo Maar kon het niet laten liggen :o
En nog wat leuks nieuws: heb net tickets besteld voor mij en vriendlief om naar Apassionata te gaan in januari 2010 *\o/*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:00

Amaris, klinkt goed allemaal zeg :D

Ik heb foto’s van het wedstrijdje (waar ik 2x 183 punten bij had) gekregen. Ik zie wel dat ik niet zo’n goede ruiter ben :oo maar ik vond het wel mega leuk! Hopelijk is dat wel te zien! En ja toch een vreemde omgeving voor Madeir. :) Hier zijn de foto’s voor mensen die het eventueel willen zien.. ik denk wel trouwens dat mijn beugels gaatje langer mogen, maar kan ik pas doen na de operatie van mijn knie enzo, anders zak ik er nu door heen als ik de beugels langer doe:
http://www.mijnalbum.nl/Album=A6K38UKP

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:02

Spijtig dat je jou bij iets positief toch weer neer moet halen :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:04

Katia, probeerde gewoon te zeggen dat, ook al ben ik niet de beste, ik wel plezier erin heb, en dat ik het gevoel had dat Madeira dat ook had en dat ik dat het aller belangrijkste vind.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:21

Net remy gereden :D in de regen :\ dus ben helemaal doorweekt :P ..
Nu even snel douchen en dan word ik opgehaald naar renesse en strandrit :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:36

paulien je bent niet de enige die vind dat ie niet goed kan paardrijden. vind het eerlijk gezegd een beetje eigendunkerig als je zegt dat je het wel goed kan en er net zo bij zit als een ander.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:41

Ik vind dat je gelijk heb noor :) (niet negatief bedoeld naar paulien) Je mag best kritisch zijn op jezelf :j
Maar ik zeg je, paulien, dat je er wel zal komen :j En dat je in jezelf moet blijven geloven! Madeira zal je wel helpen :) Ze loopt heel mooi trouwens

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:58

Leuke foto's Madeira :j ziet er netjes uit!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:16

Ow dankjulliewel meiden! Ik voel gewoon dat ik er zoveel plezier in heb, en ik geloof erin dat Madeira dit ook heeft. En daar ben ik zo blij mee!

Tienus, ik ga dat zeker proberen. Ben vandaag weer keihard door mijn knie gegaan, dus wacht nog even ermee. Maar ik kan altijd 1 gaatje proberen langer te doen en als het niet gaat weer korter, maar wil ik wel graag dat er iemand bij mij is (mijn moeder ofzo) die mij dan kan helpen :)
FF, wouw wat ben jij sportief!
Patries, vandaag dus een dag om bij te komen :) en erg leuk om te horen dat je de foto’s leuk vind!

Daarnet kur op muziek geoefend. Eng hoor, voor het eerst, met muziek rijden. Hoorde niet waar ik was in de bak enzo, vind ik wel spannend. 1e keer was puur wennen, tweede keer ging al beter. We gingen zelfs naast elkaar galopperen! Ik heb een oortje in, zodat zij kan zeggen dat ik bijvoorbeeld ietsje harder of zachter moet lopen als we tegen over elkaar rijden zodat ik weet waar zij ongeveer is. Was echt zo leuk om te doen! Ik liep de wei in, en zag haar niet staan, dus liep gewoon ietsje naar voren, komt mijn lieverd aan lopen in aardige stap tempo :+: ik ben zo trots op haar.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:48

:wave:

Gisteravond lekker gebbqt. En hier naast ons huis is een luchtballon geland! :), was mooi om te zien :j.

Vanaf morgen ga ik weer gezond eten.
Mijn planning:

Ontbijt: 2vk boterhammen met halvarine, en hagelslag puur.
Kop thee.
Tussendoor: 2 kopjes koffie verkeerd, 2 stukken fruit.
Lunch: 3 vk boterhammen met halvarine en mager beleg. Glas melk.
Tussendoor: 1 of 2 kopjes thee. 2 crackers met kaas.
Avondeten: Macaroni.
Tussendoor: ??. Nog geen idee!

Beweging: Paardrijden

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:22

Vanmiddag gezellig met vriending geknutseld want zo voelt het eigenlijk wel als je met marsepein bezig bent. Het resultaat is grappig geworden nu maar hopen dat de taart morgen lukt en of ze hem dinsdag lekker zullen vinden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 19:58

Ik ben niet bijgelezen maar even snel spammen hoor :+

Ontmoet mijn nieuwe huisgenoot. Ze is zeer makkelijk :j Makkelijk te corrigeren en vanaf moment 1 zindelijk :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schat je he :+:

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 20:32

Wat een leuk dier.
Ik ben even snel online maar heb het de laatste tijd erg druk om regelmatig te posten en bij te lezen.
Vandaag gegeten
O yoghurt vla en cruesli
T appelgebak
L broodje hamburger speciaal
T indische cake + bakje buggles chips
D spaghetti en yoghurt en vla
T ??
Beweging 2 uren fietsen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:15

sanne, toe maar! de dam tot dam gewoon lopen! bikkel die je bent! de poes is top! wat een dotje

marijke, gewoon volhouden daar valt soms niet mee. toen ik jaren geleden voor 3 maanden in frankrijk zat had ik ook grote moeite eten te vinden wat lekker is en dan met name brood! stokbrood zat, maar verder... probeer je zinnen een beetje te verzetten waar mogelijk; als je vrij bent je blog lekker bijwerken en wanneer het kan lekker skypen. dat kon in 'mijn' tijd allemaal nog niet :n

eva, ik voel me niet schuldig hoor als een peerd op zijn lazer krijgt. dan is het verdient, want ik geef niet zomaar een tik of klap.

ellen, val je niet te hard af? gaaf dat je broek afzakt hoor, maar volgens mij gaat het wel erg snel?

patricia, hoe was je rit vandaag?

suus, wanneer moet je naar evert? ga jij ook wel eens in het weekend of 's avonds? ik ga zaterdag weer.

katia, fijn dat er wel weer een levensvraag rondom het afvallen is opgelost nu. wel vreemd dat je na een jaar intensieve begeleiding aan je lot wordt overgelaten trouwens.

noor, wanneer hoor je je cijfers? leuk he, die marsepeinen taarten maken? ik heb met sinterklaas een workshop gedaan. weet je de foto's nog van amerigo?

ingrid, 20 dagen achter elkaar werken is wel een beetje veel van het goede lijkt me. gelukkig wissel je je werkzaamheden wel af, maar toch.. wel goed voor de portomonee!

monica, dat klinkt als een lekker weekend en fijne plannen!

paulien, wanneer is de operatie aan je knie? beugels mogen idd langer, maar je moet er ook goed om denken dat je voldoende druk op je beugels houdt. nu lijk je af en toe je benen op te trekken. blijf me trouwens iedere fotoserie verbazen over hoeveel je al bent afgevallen. goed hoor!
(maar je reageert op 'tienus' ben ik nou blond en lees ik ergens overheen of noem je iemand binnen het topic hier zo?

wat een droppie sas! fijn dat ze zindelijk is en goed te corrigeren. dan is ze goed opgevoed van daar waar je haar vandaan hebt!

hai margriet, hoe is ie?

pff, ben weer bijgetankt. Vrijdag om 6 uur naar Leusden vertrokken, daar de tent ingericht (altijd hilarisch met je collega's :j) en daarna zijn we gaan eten in leusden. collega's en ik konden kiezen uit een vistrio, spareribs en varkenshaassate. vanuit het perspectief dat ik dat weekend toch al niet zo gezond zou eten, bestelde ik lekker het vistrio. eerst kwamen de sate's voorbij; spiezen met een fikse hoeveelheid vlees eraan. Heerlijk! was ondertussen ookal half 10, dus had wel trek :+. Vervolgens kwamen de vistrio's. Dit bleken viskwartetten te zijn, en volgens mij in totaal 150 gram vis... En dat was de hele maaltijd! werd nog een schaaltje friet geserveerd, maar die was voor iedereen... Vlak daarna kwamen de spareribs en ook dat waren 2 enorme plakken! f uck, toch de vekeerde keuze gemaakt :D
om 11 uur waren we terug op het kamp en om 2 uur lag ik in bed. viel mee dus! had geen druppel gedronken en veel lol gehad door een adhd-collega aan een boom vast te binden en gewoon te lachen en te kletsen. Gauw mijn warme slaapzak in MET lange broek, skisokken, hemd en fleecevest.. Man o man, wat heb ik het die nacht koud gehad... en toen ik om 6 uur moest plassen bleek dat ik niet de enige was met onderkoelingsverschijnselen; er stonden zelfs al mensen onder de douche om weer een beetje op te warmen!
kortom, ik heb nauwelijks geslapen... Op het nieuws hoorden we vervolgens dat het de koudste nacht van de lente was geweest met een gemiddelde temperatuur van 0 (!!!) graden. BRRRR.
gelukkig deed het zonnetje haar best en hebben we buiten kunnen ontbijten. Daarna een 6 kamp, gevolgd door levend ganzenborden en de lunch. Na de lunch bungeerun en zeephelling. Kortom; beweging genoeg! daarna 2 uurtjes rust en lekker bbq-en. Om 8 uur ben ik samen met nog 12 collega's weer naar huis gegaan, terwijl de rest zich opmaakte voor het avondspel.
9 uur thuis, gauw douchen en naar een verjaardag. Kortom; lag er weer om half 2 pas in...
Vandaag wilde ik studeren, maar heb tot 9 uur geslapen en daarna van half 12 tot 2 uur weer. Vervolgens naar stal waar noob zich niet liet vangen en ik dus onverrichterzaken weer naar huis kon. beetje jammer. Toen weer van 5 tot 6 geslapen en toen moest ik samen met hans nog een berg was doen...
weer een dag voorbij! :+

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:25

@ Angelique; Ik kan mijn morgenvroeg even wegen.
Maar ik heb zelf meer het idee dat mijn figuur veranderd, maar dat er op de weegschaal (nog) niet veel aan te zien is, maar dat zal dan wel komen.
Ik weet niet of jij mijn dagplanning voor morgen hebt gelezen?
Maar voor mijn gevoel was dat een nette planning!
Maar als je nog tips of zo hebt, hoor ik ze graag!! :)

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:29

Paulien; leuke foto's! :j En weet je idd al wanneer je aan je knie geopereerd wordt?

Saskia; ahh :+: wat een lekker dingetje!

Angelique; was je in leusden??? Daar woon ik. :j Waar ben je geweest? Klinkt iig als een geslaagd weekend.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:33

Ooooh wat een leuke poezel!

Ik ben even afwezig geweest, drukke dagen enz :)
Maar ik heb een stal gehuurd! Zondag komt het eerste proefpaard, vergeet de bijrijdpaarden ik koop er gewoon een :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:34

ik was naatuuuuuuurlijk in het YMCA kamp hihi. wist wel dat je daar woonde, maar niet aan gedacht.

je dag is netjes, maar ben benieuwd naar je gewicht ellen!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:35

Oke, dan ga ik morgenvroeg even wegen..:)..
Afgelopen woensdag was het 84.7kg.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:36

Ja dat wist ik wel, tenminste dat dacht ik al. Maar waar heb je gegeten?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:39

Vandaag was het 69.5 maar ik had wel al gegeten :D Ben supertrots! Morgen duik ik even in het zwembad. Tussen mijn examen, leren en hogeschool bezoekje door :D Een paar baantjes trekken, zeker nu ik een zwembril heb :P

Wat een dotje saskia :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:43

Jongens, mag ik me bij jullie aanmelden :D?