Ik was de laatste keer toen ik bij de dietiste kwam, ook afgevallen ondanks dat ik echt slecht bezig was geweest. Toen we het daarover hadden zei ze ook dat je lichaam best wel wat kan hebben.
Mhm, mijn lichaam kan dan niet zoveel hebben denk ik Na 5 weken vreten zat er mooi 6 kilo aan
Al moet ik zeggen dat het er ook weer af vlíegt, 1,5 week geleden woog ik 72, vanochtend 67,7 Nog 7 ons en dan zit ik alweer op het gewicht van voor de vakantie, en dan moet er nog ong. 3 kilo af en ben ik tevreden
HEEEY! Ik ben weer terug van LL en zoals beloofd ga ik er vanaf vandaag weer hard tegenaan! Ik woog vanmorgen 65.6 kilo (ofzoiets, gewone weegschaal) en ik wil zo snel mogelijk die 5 á 6 kilo kwijt zijn. Hiervoor ga ik alle snoep en koekjes laten staan. Alleen zaterdags mag ik iets lekkers zoals een stroopwafel oid. Ook ga ik natuurlijk meer sporte en houd ik een eetschemaatje bij die ik hier post.
Planning vandaag (was erg laat wakker, dus geen echt ontbijt): o/l: 4x luchtige knackebrod met linesse en sla, beetje optimel drink t: appel, worteltjes d: ? (straks even de kelder induiken) t: boterham met linesse of slankie
Beweging: Vandaag niet veel, even uitrusten van Lowlands! Maar ik moet wel van 17.00 tot 23.00 uur werken.
Oh en natuurlijk een foto van hoe ik er nu uitzie, Melanie (vriendin van me) en ik werden namelijk geinterviewd: Ik ben de linker met dat haar zo gek. We konden niet douchen daar (ja als je 2 uur in de rij wilde staan wel ) dus had ik maar mijn pet opgedaan, maar kwam verder zo mijn bed uit, dus tja... Shirtjes hadden we trouwens zelf bedrukt tijdens een workshop!
Laatst bijgewerkt door Annetje op 20-08-07 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt