Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
met chineesbuffet 
Gisteren was het erg druk want ik heb onze kamer opgeruimd en heringericht tot 23.00 ofzo, en heb ik veel te weinig gegeten. Vandaag ben ik dan weer uitgehongerd, en tel ik een dagje niet. Ik heb ook vooral trek in eiwitten. Morgen maar weer flink lijstjes maken!
Heb dus maar geen aardappeltjes erbij gemaakt, stuk vis is al 535 kcal!
parkpop is hier naast de deur en dan loopt hier altijd volk dat op bezoek komt, zelf regelmatig even naar het park op en neer enz.Bhriseis schreef:O: 100 g haver, 300 ml rijstmelk light, 2 el kokosrasp, water, thee
B: 30 min. KT thuis
T: 30 g wrap met beetje kruidenkaas, 1/4 komkommer, rucola, tomaat
L: Quinoa met verse currypasta, tomaat, rucola, 1/3 blik bruine bonenT: Magere kwark met ?
B: Half uur dozen sjorren en sjouwen
B: 45 min. ballet
A: Pasta met verse munt/citroenpesto (amandelen) uit Veg! met veel tomaat, rucola en misschien nog wat bonen Echt superlekker!
B: Paarden verzorgen
T: Punt chocoladetaart om de vakantie te vieren, thee

Volgende week weet ik mijn resultaten, maar van de thesis ben ik alvast af! 
Ben de hele dag ook onwijs aan het plassen, dus misschien een zout tekort? Ben op bed gaan relaxen en nu gaat het wel weer gelukkig!
.secricible schreef:Onwijs plassen heeft geloof ik niet zoveel te maken met een zouttekort, daar zou ik niet zo bang voor zijn.
Door ziekte vocht vasthouden klinkt al logischer, misschien ook je bloedsuiker wat ontregeld?
Geen idee, hoop alleen dat het niet vaker gaat gebeuren, vond het best eng