Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Mijn aardbeien hebben het wat zwaar lijkt het , wou ze (tijdelijk) naar de voortuin doen maar durf ze niet te verplaatsten met dit weer. Moet ook nodig de moestuin ook klaar maken , onkruid komt alweer op><
chamion schreef:[naam] schreef:Mijn aardbeien hebben het wat zwaar lijkt het , wou ze (tijdelijk) naar de voortuin doen maar durf ze niet te verplaatsten met dit weer. Moet ook nodig de moestuin ook klaar maken , onkruid komt alweer op><
Gewoon de uitlopers gaan vangen en de oude planten weg doen. Het bed vervangen doet ook al veel. Of gewoon met wat warmer weer doen en veel grond meenemen rondom het plantje. Zo diep zitten ze toch niet
, dan ga ik op uitloper jacht met wat grond van de week heb je een net nodig? Of vang je ze met de blote handen?. Ivm de katten even afzetten als ze er in staan , krengen maken al de planten stuk die ik plant . De oude planten voer ik wel aan de konijnen
, gewoon proberen of het iets is. Hoor ik net dat het tuintjescomplex (op 10 meter van stal) ook een tuin vrij heeft. Mmm, eens gaan denken wat ik dit jaar graag wil.
... Wordt een aardig to do lijstje ook, houtsnippers halen voor de paden en tussen de bedden, stokken halen voor de bonen e.d., stapel stenen verplaatsen en een pad leggen langs het huis, wordt nog wel ff wat. En er moet nog een schutting komen. lekker klusje weer hoor
, waarom wilde ik ook alweer een moestuin? Rebecca schreef:Hun bed gaat weg, dan ga ik op uitloper jacht met wat grond van de week heb je een net nodig? Of vang je ze met de blote handen?. Ivm de katten even afzetten als ze er in staan , krengen maken al de planten stuk die ik plant . De oude planten voer ik wel aan de konijnen
Dus ik ga nu het bed verplaatsen en een verticale tuin beginnen in mijn achtertuin met aardbeien oa. Dan heb ik sneller oost. Soms ben ik op de volkstuin net te laat omdat alle andere dieren mijn aardbeien dan eerder ontdekken dan ik dat doe
, Nu afwachten tot er wortels gaan groeien en dan de aarde in