Voor de lasagne liefhebbers onder ons..... ik vind het nieuwe pak/ lasagne van Bertoli erg geslaagd! lekker met verse mossarella en groente erin..... jammie!
mooney1
Geplaatst: 03-03-11 09:30
TAART
Breghje
Geplaatst: 03-03-11 09:32
Uprica schreef:
Voor de lasagne liefhebbers onder ons..... ik vind het nieuwe pak/ lasagne van Bertoli erg geslaagd! lekker met verse mossarella en groente erin..... jammie!
het enige wat ik nog in huis heb is pasta, sperzieboontjes en soep. Zal ik de tomatensoep anders als pastasaus kunnen gebruiken
BlackEyed
Geplaatst: 03-03-11 14:38
Uprica schreef:
Ah, de reacties zijn wel positief. Wellicht ook eens proberen.
Phrono
Geplaatst: 03-03-11 14:40
Gisteren doperwtjes, worteltjes aardappels en vissticks..
Zooooooooooooo simpel en ik vind het zooooooooooo lekker
Spaghetti koken in een pan ( ). In een klein pannetje een laagje olijfolie met veeeeel gehakte knoflook en chilipepertjes, langzaam warm laten worden (niet te snel, want dan wordt de knoflook bitter). Als de spaghetti gaar is dan een half kopje kookwater bewaren, afgieten, kookwater er weer bij samen met een scheutje olijfolie en de olie met knoflook en chilipeper, even 30 sec. op hoog vuur doorroeren en eten maar
Maar vanavond wordt het hier rollade (gebraden in rode wijn), witlof met ham en kaas, gekookte champignons en verse aardappelpuree
Restje witlofsalade van gisteren, alleen ga ik er nu wat gerookte zalm door doen. Denk dat ik er iets van krieltjes bij doe, of andere lekkere aardappeltjes.