Kom op Katja, gaat helemaal goedkomen! De heimwee wordt vast met de dag minder. En vergeet niet; dit is een ervaring die je opdoet om nooit te vergeten, dus probeer ervan te genieten! Waarschijnlijk als je weer terug moet, heb je heimwee naar Amerika.
En als je hier gezellig meekletst ben je toch nog een beetje in Nederland.
Voornamelijk bewolkt vandaag en een graad of 25. Het is hier wel heel vochtig en het zal over een tijdje flink boven de 30 worden dus dan wordt het zweten.
Trouwens grappig, dat je 'in het echt' Marijke heet. Wist het wel, had het in je profiel wel 's gelezen. Maar toch denk ik iedere keer weer dat je Katja heet.
Veel mensen blijven stug volhouden dat ik Katja heet dat is wel grappig
SAKKIA
Geplaatst: 12-06-09 15:07
SannevdM schreef:
Trouwens grappig, dat je 'in het echt' Marijke heet. Wist het wel, had het in je profiel wel 's gelezen. Maar toch denk ik iedere keer weer dat je Katja heet.
Heb ik ook en ik blijf haar ook gewoon standaard Katja noemen
mijn dag: O: 2 krentenbollen zonder beleg oid L: broodje gezond (3 vb met kaas, ham, komkommer, sla) t: opkikker A: bami met kipfilet en een gebakken eitje t: sapjes
probeer dit weekend weer wat meer bij te lezen en te reageren. Hoewel ik het nog steeds druk heb moet een po maken en aan mijn ckv opdracht werken waar jullie uiteraard een foto van krijgen. Mocht ik er niet meer toe komen dan zie ik jullie wel weer in het nieuwe topic.
ItsMe2
Geplaatst: 12-06-09 19:06
Zonet even een dipje gehad, dat niet alles niet zo liep dat ik/wij wouden. Maar ik mezelf een flinke schop onder de kont verkocht.. ff uitgehuild, en nu gaan we verder ..
Heb alweer een broek wie alleen maar aan het afzakken is, en als ik ga rennen hangt ie op men enkels
Zoals al eerder vermeld, gaan we morgen avond bbq-en. Heb er echt zin . Morgenvroeg eerst werken, en morgen middag paardje longeren Dus krijg wel de nodige beweging
Katja, hahaha dat is nog is een leuke om zo aan je nickename te komen! Ik snap dat je Nederland beetje mist, maar geniet er maar flink van dat je nu in Amerika bent!
Ellen, ik voel dat er ook een brok bij mij hangt, maar flink uithuilen en daarna verder gaan is top meid, dat je de draad weer oppakt bedoel ik!
Patricia, klinkt goed!
Daarnet onderlinge wedstrijd gehad.. echt zo slechte punten weer grrr. 175.. Ze sprong trouwens wel gelijk goed aan, dus was wel trots op mijn meisje. Maar ja, elke keer slechte punten (dit is onvoldoende niet waar) word ik wel eh erg onzeker van! 26 juni kur op muziek en is het GELUKKIG voorlopig afgelopen met al die wedstrijdjes enzo. Wil graag eerst verder werken aan bepaalde dingen