[Foto+Werkwijze] Marsepein Boltaartje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariellede

Re: [Foto+Werkwijze] Marsepein Boltaartje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:28

nee maar je kunt op zijn minst vragen.

ik vind als je op je site zet voor 9 uur de volgende dag binnen en het duurt dan 1.5 week.
dan vind ik persoonlijk dat je contact met de klant hoort op te nemen of dat ze een vergelijkbaar artikel wil of in ieder geval de rest van je bestelling want die houden ze nu ook tegen terwijl daar wel voor betaald is.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:32

Blijf erbij dat je erg kort door de bocht bent hoor.
Je hebt vrijdagochtend bestelt?
Misschien werken die mensen vrijdagmiddag niet, of waren ze verhinderd om te werken (ziekte begravenissen ziekenhuizen tandartsen)
Het is nu maandagochtend en ze hebben contact met je opgenomen met daarin wat er aan de hand is en een keurige verwachte levertijd

en als ze je nu vast de helft sturen, en straks nog een beetje, betaal jij dan ook voor allebei de leveringen verzendkosten?

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:38

ik blijf het niet netjes vinden.

en dan kun jij mij kort door de bocht vinden, doordat je al betaald hebt zit je aan hun vast en kun je ook niet ergens anders je spullen halen wat je wel zou doen als ze iets in een winkel niet hebben.
en als je kleding op I net koopt waar ze iets niet van hebben sturen ze wat ze wel hebben op en de rest komt op nalevering wat heel normaal is. en bij die kleding zaken betaal je dan maar 1 keer verzendkosten maar dat terzijde waarschijnlijk past het gewoon door de brievenbus als ze het na zouden sturen.

Ik heb lang genoeg in het bedrijfsleven gezeten om te weten dat het er daar zo niet aan toe gaat.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:39

je krijgt het toch alsnog? je hebt niet betaald voor niets, de spullen moeten alleen nog bij de leverancier vandaan komen en worden daarna naar je opgestuurt?

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:42

ja maar dat is niet hoe iets op de site staat en zei weten ook niet waar je iets voor nodig hebt en of het dan dus nog op tijd is.

en ik krijg het alsnog dat mag ik hopen van wel als ik er al voor betaald heb. daar gaat het ook niet om.

waar het mij om gaat is dat het nu ineens 1.5 week duurt ipv 1 dag en dat vind ik nogal een verschil

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:42

Je kan ze ook even bellen dat ze dat artikel mogen laten zitten of de hele bestelling mogen laten zitten en dat je het elders haalt? Ik heb ze aan de telefoon gesproken en waren heel vriendelijk Ja
Annuleren lijkt me geen punt en denk dat je het geld zo terug hebt Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:43

Er zit een weekend tussen mariellede... heel normaal dus dat het later komt Knipoog
Zullen we verder weer ontopic gaan? Schijnheilig

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:47

nu dus 2 weekenden en voor 9 volgende dag bezorgd lijkt me ook gewoon kunnen als je vrijdags besteld.

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 15:56

Marielle je kunt ze toch bellen om te vragen of ze de rest al wel vast op willen sturen? Zodat je misschien de parsepein alvast kunt kleuren? Ik snap best dat je graag snel aan de gang wil, maar dat is nu eenmaal niet zo.

Trouwens bij mij waren ze ook niet zo heel snel. Ik had het woensdags besteld en kreeg het pas dinsdags ofzo. Vond het ook best lang duren, maargoed het was het zeker waard Haha!! En de spullen zagen er goed en verzorgd uit. En dat vind ik het belangrijkste!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:02

Haha! ik heb alleen besteld:D ga een taart maken voor vriendje Haha!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:48

mariellede schreef:
nu dus 2 weekenden en voor 9 volgende dag bezorgd lijkt me ook gewoon kunnen als je vrijdags besteld.

Gaat meestal over werkdagen he, er zijn maar weinig bedrijven die dan zaterdag leveren. Vrijdag bestellen is maandag in huis, dat is in mijn ogen niet meer dan normaal. Waarschijnlijk komen zij er vandaag achter dat het ene artikel niet in huis en dus nemen ze gelijk contact met jou op.... ik vind het nog vrij snel eigenlijk.... Ze kunnen niet heksen Knipoog
Zoals iemand anders al zei, je kunt ze even bellen om te zeggen dat het ene artikel niet meer hoeft en dat ze vandaag alsnog je pakje opsturen....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:49

vrijdag bestellen is dinsdag in huis, maandag worden er geen pakketten bezorgd.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 16:50

mag ook Knipoog maar in elk geval niet zaterdag al in huis haha

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:15

Gaat er iemand nog crea doen deze week? Knipoog

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:15

Ik moet mijn halve taart weggooien Boos!! Hoe lang kan je het goed houden als er botercreme in zit? Niet zo lang toch?

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 17:50

Monique1985 schreef:
Gaat er iemand nog crea doen deze week? Knipoog

ik wacht op mijn bestelling en dan ga ik een poging doen (boltaartjes)
wish me luck Haha! ben niet zo'n heel groot bak-wonder namelijk

@Lizz, erg mooie taartjes! Maak je die rozen ook zelf? errug mooi

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 18:47

Ja, dat is heel makkelijk Haha!
Nouja mijn versie, ik snij een driehoek uit (maar dan met 1 langere punt) deze rol ik op en dan heb je een simpel roosje Lachen

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:22

Jeetje je moet er maar even opkomen Lizz Pling

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:50

Nou, ik ga ook maar eens een poging wagen... heb net alles besteld! Ik dacht eerst wel even marsepein bij de bakker hier te halen, maar die vroeg er 30 euro per kilo voor! Clown

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 21:22

mariellede, mijn pakketten zijn altijd netjes binnen 2 dagen binnen dus dit is gewoon een uitzondering, daarom hoeft dat hele bedrijf nog niet meteen een fout gemaakt te hebben. Het wordt gerund door 2 mensen die het daarmee ontzettend druk hebben, dan kun je je wel voorstellen dat niet alles altijd goed gaat.

Monique1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 21:56

NieneWiep hoelang kan je zo'n taart bewaren? Met botercreme erin?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:20

odetteke schreef:
Nou, ik ga ook maar eens een poging wagen... heb net alles besteld! Ik dacht eerst wel even marsepein bij de bakker hier te halen, maar die vroeg er 30 euro per kilo voor! Clown

Hey volgens mij is dat een nieuw marsepein-prijs-record Haha!

Ene of de andere bakker scheelt nogal eens, maar over het algemeen blijven bakkers duur Boos!

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 06:43

Caira schreef:
vrijdag bestellen is dinsdag in huis, maandag worden er geen pakketten bezorgd.

hier worden ook gewoon op maandag pakketten bezorgd hoor.

Nienewiep zeg ook niet dat alles goed moet gaan. vind alleen wel dat ze niet meteen de hele bestelling achter hoeven houden dat gebeurt nergens op I net waar je iets besteld hoor.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 10:07

Dan had je dat moeten vermelden bij je bestelling, mariellede. Die mensen kunnen ook niet weten dat jij dat wil.

Monique1985, een dag of 3. Langer kan ook wel, maar dan wordt de cake droog enzo. Ja

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 14:43

mariellede schreef:
Nienewiep zeg ook niet dat alles goed moet gaan. vind alleen wel dat ze niet meteen de hele bestelling achter hoeven houden dat gebeurt nergens op I net waar je iets besteld hoor.

Dat hoorde ik je al een keer eerder zeggen en dat is dus niet waar. De bedrijven die ik ken (en dat zijn voornamelijk online ruitersportzaak concollega's maar ook anderen. Die laten je per mail weten dat iets niet direct leverbaar is en wanneer het verwacht wordt zodat je weet wanneer je dan wel je bestelling kan verwachten. Je weet dan waar je aan toe bent en kunt desgewenst annuleren of besluiten te vragen het op te sturen maar dan neem je wel zelf de dubbele verzendkosten voor je rekening. Ik vind dit een hele normale gang van zaken en vind dan ook dat de taartenshop correct en netjes gehandeld heeft. Dingen zijn op internet vaak goedkoper dat betekent vaak ook minder winst voor de verkoper en dingen als zomaar extra verzendkosten betalen om iets in tweeen te verzenden kunnen de meeste bedrijven dan ook niet doen. Jij bent waarschijnlijk de grote ketens gewend, tja dat is nou eenmaal een heel ander verhaal.

Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om gewoon te zeggen dat het ene artikel niet leverbaar was en je laten kiezen annuleren of zonder dat artikel verzenden. En dan kom je er na een weekje achter dat het er opeens wél weer is, ik denk dat minstens 9 van de 10 klanten dan zeggen: Had dat ff gezegd dan had ik wel even gewacht tot het er weer was Ja Maargoed ook mijn ervaring in de online business is dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken (En dat is mede zo doordat klanten wel tegen een ander vertellen wat ze vinden/verwachten maar niet tegen de zaak-eigenaar Bloos )

Wat ik niet snap is dat je je bestelling niet geannuleerd hebt? Als je het niet eens bent met hun werkwijze zou ik dat gewoon doen en het elders bestellen Ja