@Dideh lekker, wij maken ook altijd een mega pan met soep, ideaal om in te vriezen inderdaad!
Voor lunch vandaag vegan springrolls met soja dippingsaus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jespri schreef:Boras ziet er lekker uit! Heb je receptje van de kip ratatouille gratin?
princequillo schreef:Omdat het de eerste dag van ramadan was heeft mijn vriend zijn vader hem getrakteerd op take-out, dus hij heeft lekker een lading butter chicken met paratha en prawn biryani meegenomen. Plus nog wat heerlijke papadums en tandoori chicken wings maar daar heb ik geen foto van. Het was verrukkelijk!
[ [url=m/yd3C93.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Yavx7x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boras schreef:Jespri schreef:Boras ziet er lekker uit! Heb je receptje van de kip ratatouille gratin?
Het is één van onze lievelingsrecepten en boordevol groente.
Ik doe er ook nog een bakje champignons, wat stengels bleekselderij en provinciaalse kruiden in.
https://www.keukenliefde.nl/kip-ratatouille-gratin/
DieL_Zor schreef:Die klinkt heerlijk Boras, heb hem ook opgeslagenprincequillo schreef:Omdat het de eerste dag van ramadan was heeft mijn vriend zijn vader hem getrakteerd op take-out, dus hij heeft lekker een lading butter chicken met paratha en prawn biryani meegenomen. Plus nog wat heerlijke papadums en tandoori chicken wings maar daar heb ik geen foto van. Het was verrukkelijk!
[ [url=m/yd3C93.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Yavx7x.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit verdient ook een applausje![]()
Evenals dat Dideh een lekker borrelplank had verdiend. Hopelijk heb je een heerlijke bankhangavond gehad.