Blegh, als ik alleen al mais zie op de verpakking ga ik over mn nek Maar verder wel lekker?
Lay_D
Geplaatst: 15-05-16 08:57
Ja het was wel lekker maar mijn voorkeur gaat uit naar zelf samen stellen ipv 'kant en klaar' uit een pakket.
Spicey was de spicemix niet,onze kinderen aten het ook. 2 kunnen redelijk Spicey eten en de andere 2 totaal niet, maar gister aten ze het allen met de Spicey saus mix.
Vandaag even vergeten dat de winkels dicht waren.. Dus maar wat in elkaar geflanst haha
Hamburger met gegrilde paprika en champignons, een tomaat uit de oven, kaas, sla, gebakken ui en wat pesto met minimale curry voor de smeuigheid. Pommes duchesse en nog wat extra gekruide tomaat uit de oven.
Was lekker!
Grapjasjes12
Geplaatst: 15-05-16 18:43
jorika1986 schreef:
JudithO schreef:
Lunch (Nee dit eet ik niet in een dag op )
[ [url=m/GiU8fz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wel
Ik ook
AlwaysH
Geplaatst: 15-05-16 19:32
Een broodje kaas en roomkaas. Een salade met cherrytomaatjes en mozzarella. En een soepje!
Edit; foto vergeten.
Laatst bijgewerkt door AlwaysH op 15-05-16 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Marije_jiplover
Geplaatst: 15-05-16 19:41
Wij hadden vanavond nog maar een keer asperges. 'Onze' aspergeteler is ook op dit soort dagen gewoon open voor dagverse asperges.
Hoeveelheid doe ik altijd een beetje op gevoel maar zoiets ongeveer: - 60 gram Roomboter - 4 afgestreken eetlepels bloem - 250ml liter water - 1 bouillon blokje - fijn gehakte peterselie
Bouillon maken van blokje en water, de boter smelten in een steelpannetje (niet bruin laten worden), bloem toevoegen (krijg je een dikke roux) en dan bouillon toevoegen tot de saus de juiste dikte heeft. Op het laatst nog even de peterselie er door en evt kleine stukjes gekookt ei. Naar smaak peper en zout toevoegen