Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:O: 20 gram havermout, 10 gram boekweitgrutten, 50 ml ongezoete amandelmelk, 10 gram pecan-/walnoten, water, appel, kaneel/gember/nootmuskaat
mandy358 schreef:Fijn om te lezen dat het weer w at beter gaat Bhriseis![]()
Leuk om te lezen wat iedereen van huis uit mee krijgt. Bij mij is dat ook nog een leuk verhaaltje maar die typ ik even op laptop vanavond/morgen oid, nu eerst naar werk
Ik kruip maar even onder me steen vandaanvandaag ging ik starten met een nieuwe poging, gezond eten en met mate kunnen genieten zonder vreetbuien. Vooral veel variatie ga ik proberen
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, 1 klein banaantje) 1 waldcornbeschuit met pindakaas
L: 2 waldcornboterhammen: kaas tomaat/appelstroop, peer
T: schijf ananas, 1 manderijn
A: doperwten, aardappel, vleesvervanger. Ananas
T: 250 gram magere kwark met kaneel poeder en een grote appel erdoor (en mini beetje speculaas/koekkruiden maar vond die kruiden erdoor niet lekker)
D: water en thee
B: 18 km fietsen, 25 min op stal bezig geweest, 1 u en 15 min sportschool (12 min crosstrainer, 13 min roeien, 15 min 10 kmh hardlopen, verder kracht
__Leonie schreef:O: (05.45) klein schaaltje yoghurt met havermout lijnzaad en kaneel.
L: (11.30) bruin hard broodje met geitenkaas, honing, walnoten en een beetje veldsla.
T: (15.30) Grote banaan
A: (17.00) Gekookte aardappel, pangasius filet en veeel spitskool.
T: (21.00) Banaan
B: 40 min fietsen, 30 min wandelen. Van 06.30 tot 15.00 praktijk met veel staan.
D: Water en een kop thee.
Misschien vanavond nog appel met kaneel uit de oven.
Ligt eraan hoeveel honger ik heb na het avond eten en hoe vroeg ik ga slapen vanavond.
Plien91 schreef:O: 40g havermout, sojamelk, water, appel, kaneel, stroop
T: Banaan
L: 3 meergranenboterhammen: 2x kaas, 1x hüttenkäse, appel
T: Peer, 2 stuks
A: Nasi van zilvervliesrijst, wokgroenten, plakje ham, gebakken ei en wat kroepoek
B: 1u bodybalance
T:Vk cracker met een gekookt eitje3 volkoren digestives met pure chocolade
Anoniem schreef:So far:
O: 3 vk crackers met 2 gekookte eieren
T: -
L (uit): 2 boterhammen met hummus, parmezaanse kaas, rucola en gegrilde aubergine en paprika
T1: kwark met peer en havermout
T2: 1/4 komkommer gedipt in pindasaus (zelfgemaakt)
A: basmatirijst met gebakken beef en gewokte groenten (broccoli, paprika, champignons, tauge, paksoi) + vissaus en oestersaus etc., paar scheppen B&J ijs
T: peer
B: ongeveer 1.5 uur wandelen, 26 km fietsen, paard longeren
Comments zijn welkom!
Bhriseis schreef:O: 100 g havervlokken, 250 ml sojamelk mild, 1 el amandelpoeder, 1 tl honing, water; glas halfvolle melk
B: 45 min. ballet, paarden verzorgen, alles uitpakken op kamers, 3 km wandelen
L: 60 g licht meegranenbrood met huisbereide eiersalade, tomaat, komkommer, sla
B: 3 km wandelen, 20 min. hardlopen met interval met vriendlief
A: 100 g tahoe, 100 g tempeh in taotjo-saus; 200 g sambal-boontjes, 200 g broccolo/wortel/kool-roerbak
T:250 g magere kwark, 10 g honing, tl chiazaad, 10 g gojibessen150 g magere kwark, tl chiazaad, 60 g ananas; 1 kleine smoothie van ananassap en 2 kiwi's