Mijn lijstje voor vandaag:
O: 50 gr Brinta, 150 ml sojamelk, 3 kiwi's
L: 3 bolletjes, tapenade, vega paté, marmite
A: Bami met tofu en pindasaus
Karig lijstje vandaag, maar gisteren heb ik nogal in de pindakaas- en chocopastapot gehangen

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chernique schreef:Dankjulliewel!![]()
Het was echt best wel lekker hihi.. Ik heb wat gemist afgelopen jaren ;p
Ik had het nog niet verteld.. maar maandag was het zover. Ik had het gehaald.
Ik heb nog nooit in mijn hele leven zo'n hoog gewicht gehad.. maar het is zover. BMI 20. Ik ben er.![]()
Nu moet ik nog even op dit menu blijven, en daarna ga ik met de dietiste kijken naar een menu waar ik stabiel op blijf
Wel ben ik nu doodsbang om dit allemaal te blijven eten, omdat ik hier nog steeds wel mee aankom..![]()
Tot nu toe dus:
O: 3 bth + boter + appelstroop, kipfilet, pindakaas, karnemelk
phormicola schreef:Wat goed van jou CherniqueEn jij mag ook gewoon nog aankomen!
Mijn lijstje voor vandaag:
O: 50 gr Brinta, 150 ml sojamelk, 3 kiwi's
L: 3 bolletjes, tapenade, vega paté, marmite
A: Bami met tofu en pindasaus
Karig lijstje vandaag, maar gisteren heb ik nogal in de pindakaas- en chocopastapot gehangen
Chernique schreef:Tot nu toe dus:
O: 3 bth + boter + appelstroop, kipfilet, pindakaas, karnemelk
Bhriseis schreef:Hoera Chernique![]()
![]()
![]()
O: kleine banaan () + magere kwark met een kiwi en 7 druiven + glas sojamelk light + cracotte met philadelphia-choco-roomkaas
T: 2 mariabiscuitjes voor het rippen
B: Ripped in 30 level 2
L: 75 g prokorn brood, 1 met walnotenpaturain en rucola/snijbietsla, 1 met light roomkaas en kerstomaat/cresson
T: 4 rauwe wortels
T 2: schijf meloen + 1/4e mango + 100 g verse ananas
T 3: 200 ml verse sinaasappelsap
T4: (in de les) 3 mandarijntjes
A: Quorn balletjes in tomatensaus + 100 g verse puree+ handje rucola en 2 kerstomaatjes
T: 200 g magere yoghurt passievruchten
Ietsiepietsie minder kcal vandaag, ik moet morgenavond een valentijndessert (chocolade!) en de dag erna misschien uit eten. Ik heb echt e-nor-me trek in FRUIT. Ik denk dat het door het zonnetje komtIk heb les tot 20.15 uur, dan naar huis rijden en de paarden hooi geven. Bijgevolg veel tussendoortjes. Mocht de les toch een uur of wat vroeger gedaan zijn, wil ik wel nog een 6w6p doen.
LisaaBloem schreef:Vandaag:
09.00- 1 sneetje witbrood met pindakaas
10.00- handje rozijnen
11.30- 3 eetlepels brinta met warme melk en een stuk of 15 kersen erdoor![]()
vanmiddag nog geen idee, vanavond ga ik aardappel-prei schotel maken![]()
beweging vandaag: halfuur conditie training, zometeen nog een uur fietsen en stagelopen van 1 tot half 5.