idinn schreef:Een mandarijntje en een beschuitje ... ziek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:O: bakje blauwe bessen, 3 dunne plakjes Brabants roggebrood met pindakaas
T: 2 bruine boterhammen met pindakaas
L: 2 bruine boterhammen met 2 gekookte eieren
T: 1.5 winterpeen
Froukje1993 schreef:06.30: Bakje vla
09.30: Rijstewafel met leverworst, beker water
10.30: Kokos koek
Depende schreef:Vandaag
O: Kwark met banaan, water
T: 1 Digestive koekje met pure chocolade 2 mokken koffie
L: 2 Harde maïsbollen met kaas en paprika, de rest van de paprika los, blikje sf energie (voor de B12)
Froukje1993 schreef:Froukje1993 schreef:06.30: Bakje vla
09.30: Rijstewafel met leverworst, beker water
10.30: Kokos koek
12.00: Stamppot andijvie en een stukje rookworst
13.30: Kokos koek
14.15: Mandarijn
15.30: Kokos koek, beker water
17.30: Tomatensoep met 2 witte bolletjes kaas
Beweging: Noodgedwongen thuis zitten wachten op de DA, dus niet veel
Anoniem schreef:Ik kan dus echt 10 boterhammen op een dag eten, los van de yoghurt en de eieren en het fruit en het avondeten en zo. Heb altijd honger. What's wrong with me?
Appelmoes_11 schreef:Anoniem schreef:Ik kan dus echt 10 boterhammen op een dag eten, los van de yoghurt en de eieren en het fruit en het avondeten en zo. Heb altijd honger. What's wrong with me?
Heb je dat alleen met boterhammen, of ook met groentes/fruit/bonen/noten? Ik kan zelf ook stevig eten (heb mezelf maar afgeleerd om dat te vaak te doen) maar bij brood is het helemaal een ramp. Na zes boterhammen heb ik nog honger, speltbrood gaat wel redelijk maar met de rest hoef je niet aan te komen. Sowieso heb ik dat met tarwe, dat schijnt helemaal niet zo ongewoon te zijn.
Anoniem schreef:ik had daar 'vroegah' ook altijd last van, s'middags at ik standaard 6 boterhammen als lunch. Nu heb ik dat juist totaal niet meer, na 2 boterhammen in de middag heb ik vaak al een vol gevoel.Ik kan dus echt 10 boterhammen op een dag eten, los van de yoghurt en de eieren en het fruit en het avondeten en zo. Heb altijd honger. What's wrong with me?