ik moet nog even bjjlezen, typen op de tablet ipv telefoon gaat me slecht af. wij gaan binnenkort naar een musical in de RAI en uiteraard willen wevan te voren sushi eten! welk restaurant raden jullie aan in amsterdam? ook geschikt voor een niet viseter, dus een vegetarische of kip ofzo crispy is bijvoorbeeld helemaal super.
Squawk, wil je per se in Amsterdam? Dan zou ik zelf Genki Garden aanraden, maar in jullie geval zou ik denk ik eerder voor Kokusai in Amstelveen kiezen, op loopafstand van de sneltram die bij de Rai stopt en ze hebben een wat uitgebreidere kaart bij Kokusai.
Heel snel ondanks de drukte Moesten wel even wachten tot we een tafeltje hadden ondanks de reservering Eten was supervers Smolt op je tong Heel betaalbaar Personeel is top
hoeft niet per se in Amsterdam mar wel 1 die goedte bereiken is.Ik ga eens naar jullie tips kijken!
Veseosunce
Geplaatst: 08-10-12 22:14
Ariebombarie schreef:
Jans schreef:
Kaiseki;
Heel snel ondanks de drukte Moesten wel even wachten tot we een tafeltje hadden ondanks de reservering Eten was supervers Smolt op je tong Heel betaalbaar Personeel is top
Keyserlei onder de bioskoop. Het is niet groot, Shabu rotterdam is denk ik 5 keer zo groot
Mayo
Geplaatst: 09-10-12 11:38
Jans schreef:
Ah net bovenaan de oude gracht daar?
Nee je loopt vanaf de Bijenkorf (ook aan de kant van de Bijenkorf) door de winkelstraat af richting het Neude. Dan steek je de brug/gracht over en dan een stukje verderop aan de linkerkant. Aan de overkant van de straat met je rug naar Sumo kijk je naar het oude postkantoor en schuinlinks het Neude.
Het is voorheen een discotheek met tig verschillende namen geweest.
Mayo
Geplaatst: 09-10-12 11:39
KMF schreef:
Jans schreef:
Ah net bovenaan de oude gracht daar?
De "oude" Monza
Juist daar
Anoniem
Geplaatst: 09-10-12 11:39
Ah over de brug
Ik kom vaak genoeg in Utrecht maar ik ben er echt niet goed geografisch gezien
Zinnia in Utrecht vond ik ook erg goed! Het was er wel idioot druk omdat Helden van Amstel live naast het restaurant was zaterdag (ging ik ook heen ) maar ondanks dat heb ik personeel gezien dat kei- en keihard werkt en de sushi was goed.
Nope, wel langs gereden, telt dat ook? Maarree, kun je wel eten zonder hoofd ? In Groningen ben ik eens bij de sushimall geweest, dat was wel heel erg goed. De kaart van Imono had ik toen ook bestudeerd, maar vond de keuze redelijk beperkt.
Sushimall ben ik nu twee keer geweest en alle twee de keren echt super super super lekker gegeten. Wil Imono wel keer proberen maar het houd me een beetje tegen omdat de keuze zo beperkt is.
WendyBZ
Geplaatst: 09-10-12 15:33
Imono ben ik ook nog niet geweest. Wel bij Ni Hao Fusion en Sushimall. Die laatste zijn we meer fan van