hesterve schreef:@ Missfitness Wauw wat zie jij er afgetraind uit(even aangenomen dat het een foto van jezelf is in je avatar) !
Jep, dat is mijn buik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:@ Mrijn...owwww horror zo'n paashaas in huis, ik zou echt voor de bijl gaan haha, mijn vriend had ook een paashaas gekregen en die heeft hij aan zijn ouders gegeven haha
wat zijn witte aardbeiden? (ja witte aardbeien, maar ander 'ras' of niet rijp? offeh?
VogeltjeM schreef:Mrijn: rijd je dan helemaal naar roosendaal daarvoor? Ik zoek ook nog een sportschool en deze is wel te doen, maar ik ben toch geneigd de sportschool op het dorp te pakken
Succes Toad!
missfitness schreef:phormicola schreef:Op hoeveel kcal kom je ongeveer, missfitness? En wat is je e/k/v?
Ik moet zo'n 2650 Kcal nemen.
Mijn EKV is 31/55/14
missfitness schreef:Zijn hier meer mensen die aan krachttraining doen of naar de sportschool gaan en de voeding hier op aan passen?
Judith_ schreef:Roerbal je dan zonder iets van vet? Werkt dat goed, zonder dat het droog wordt en aanbrand? Hoewel zuren maken met name vlees e.d. malser toch?
Zonder ontbijt zou ik niet kunnen, blijft absoluut een van de belangrijkste maaltijden.
Mrijn schreef:Ik zou dat er wel voor over hebben. Wij hebben in Fijnaart een sportschool, maar dat vind ik echt vreselijk! Ze zijn daar super ongeinteresseerd en op zichzelf gericht. Als je maar netjes elke maand betaalt, maakt het ze geen drol uit hoe je traint en of je jezelf ind e vernieling helpt. Ik ga nu naar een sport school 10km verderop (in Oud Gastel) en daar is de sfeer al heel anders. Daar lopen constant 3 trainers rond die je echt in de gaten houden. Ze zijn alleen ook daar erg commercieel en de jonge jongens hebben niet veel verstand van zaken.
Als ik dat crossfit nu echt heel leuk vind, heb ik het er wel voor over om 20 km te rijden. Ik zou maar 2x in de week gaan en de trainingen zijn niet al te lang volgens mij. Het hele concept spreekt me erg aan en ze geven dar ook gratis voedingsadviezen (hoewel paleo mij te ver gaat). Volgende week zaterdag hebben ze open dan, ik denk dat ik dan even ga kijken.