Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Viel goed in de smaak! 

Hij mocht ietsje dikker zijn, maar toch is ie goed te doen.
Idd nu geen DG drinken, zonde van de cupjes als je ze toch niet proeft

Kan ik me weer concentreren op het vertalen en het maken van de Engelse catalogus en de rest zoeken ze maar uit, ik geef alles af
GamblersCup schreef:Ik ben al ca. 10 jaar (o.a.) vertaler/Dolmetscher, er kwam me juist teveel andere zooi bij waar ik geen zin in heb en waardoor ik tegenwoordig mijn deadlines niet meer haal zonder flinke overuren te maken. Wat het bedrijf ook niet wil, want ze willen niet uitbetalen en ik kan ze niet als vakantiedagen opnemen (geen tijd om vakantie te vieren).
Dus dan maar zoKan ik me weer concentreren op het vertalen en het maken van de Engelse catalogus en de rest zoeken ze maar uit, ik geef alles af
![]()
En ik krijg nog beter betaald ook, kan vanuit huis werken en heb meer vrijheid. Heerlijk!

) heb ik net weer een bestelling kunnen doen met 30 euro korting!!!
dus ja raar is het niet:P GamblersCup schreef:MamaMiesje, ik kan alleen buitenlandse DG Facebook pagina's vinden... als ik de juiste vind, ga ik m liken!![]()
Zo, dankzij jullie (en een groot deel eigen codes, ik zuip maar door) heb ik net weer een bestelling kunnen doen met 30 euro korting!!!
Binnenkort is de koffie-kast dus weer propvol koffie. Goede voorbereiding voor het vanuit huis werken in September!