Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 15:19

Nou zeg, beetje uitgestorven hier! Niemand meer aan de DG of gewoon uitgepraat en heerlijk aan het genieten van de DG smaak? :D

Vankje

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 16:59

Hééérlijk aan het genieten van de DG :D
Heb afgelopen week de Ice Cappucino gekocht, hij is al op :D Viel goed in de smaak!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:08

Aan de ene kant wil ik dat wel eens uitproberen, aan de andere kant hou ik niet van koude koffie... :D

Hartstikke bedankt trouwens weer voor je codes!!!! *\o/* *\o/*

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 17:37

Wij zijn net terug van vakantie. Alwaar ze -naast een gewone koffiemachine, ook een...iekss...een SENSEO hadden :r
Brrrr...we hadden spijt dat we ons DG'tje niet gewoon meegenomen hadden :')

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:09

Ik vind koffie helaas nog steeds niet lekker maar me vriend en zun moeder vinden het gelukkig heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:10

Ik heb het rete druk :P

Ben nu ziek thuis, maar mn smaak is momenteel stuk dus even geen DG :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:10

Nee, da's dan zonde van de dure cupjes :D

Beterschap!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 18:11

Hihi MM, gewoon koffiezetapparaat krijg je lekkere koffie van, maar dat moet je er wel goede koffie in stoppen!
Ik moet eerst alles opmaken van mijzelf voor ik weer Mocca koop... Ga zaterdag op vakantie, dus het duurt nog wel even :=
Beterschap Jans :(:)

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:03

@GC: Graag gedaan. Blijf ze trouw bewaren :D
Ik vind de Ice Cappucino echt lekker, maar ik hou dus wel van koude koffie :)) Hij mocht ietsje dikker zijn, maar toch is ie goed te doen.

@Jans: Beterschap :(:) Idd nu geen DG drinken, zonde van de cupjes als je ze toch niet proeft :=

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:40

Straks weer even een grote bestelling doen... mocca is op (ik denk echt dat ik de visite aan de Senseo zet vanaf nu!) en de gewone gaat ook vrij hard... aangezien ik bezig ben zelfstandig te worden en straks dus vanuit huis werk, gaat het een nóg duurdere hobby worden: de hele dag door DG drinken! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:43

Huh, ga je op ZZP basis werken? Wel voor hetzelfde bedrijf, want daar had je het toch zo naar je zin?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:45

O.a. voor hetzelfde bedrijf ja :-)
Vertalen. Zoveel werk in te doen hier, en n.a.v. veranderingen bij het bedrijf een goed moment om de stap te nemen :-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:46

Leuk, Spannend :D

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:06

Wat goed GC! Spannend :j
En ja, je werkplek moet natuurlijk wel voorzien worden van voldoende DG om de werkdag mee door te komen :D

Ik had aanvankelijk ook het plan om vertaler te worden, maar ben na een jaar toch geswitched.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:13

Ik ben al ca. 10 jaar (o.a.) vertaler/Dolmetscher, er kwam me juist teveel andere zooi bij waar ik geen zin in heb en waardoor ik tegenwoordig mijn deadlines niet meer haal zonder flinke overuren te maken. Wat het bedrijf ook niet wil, want ze willen niet uitbetalen en ik kan ze niet als vakantiedagen opnemen (geen tijd om vakantie te vieren).

Dus dan maar zo :-) Kan ik me weer concentreren op het vertalen en het maken van de Engelse catalogus en de rest zoeken ze maar uit, ik geef alles af :)
En ik krijg nog beter betaald ook, kan vanuit huis werken en heb meer vrijheid. Heerlijk!

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 19:06

Het was hier idd uitgestorven.
Er zijn veel op vakantie denk ik.
Ik ben vandaag terug gekomen uit duitsland en had me dg heerlijk meegenomen.
En ook nog eens 10 doosjes koffie voor de voorraad meegenomen.
Er was een fijne aanbieding voor 4 euro :D

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 20:54

GamblersCup schreef:
Ik ben al ca. 10 jaar (o.a.) vertaler/Dolmetscher, er kwam me juist teveel andere zooi bij waar ik geen zin in heb en waardoor ik tegenwoordig mijn deadlines niet meer haal zonder flinke overuren te maken. Wat het bedrijf ook niet wil, want ze willen niet uitbetalen en ik kan ze niet als vakantiedagen opnemen (geen tijd om vakantie te vieren).

Dus dan maar zo :-) Kan ik me weer concentreren op het vertalen en het maken van de Engelse catalogus en de rest zoeken ze maar uit, ik geef alles af :)
En ik krijg nog beter betaald ook, kan vanuit huis werken en heb meer vrijheid. Heerlijk!

met een bakkie dolce erbij he GamblersCup? :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:14

Er is ook een DolceGusto Facebook :D
Afbeelding

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 23:25

MamaMiesje, ik kan alleen buitenlandse DG Facebook pagina's vinden... als ik de juiste vind, ga ik m liken! :D

Zo, dankzij jullie (en een groot deel eigen codes, ik zuip maar door :+ ) heb ik net weer een bestelling kunnen doen met 30 euro korting!!!
Binnenkort is de koffie-kast dus weer propvol koffie. Goede voorbereiding voor het vanuit huis werken in September! :)

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:17

nou dat is extra genieten van die koffie! Ik drink het op moment weinig, ik heb van die periodes dan krijg ik buikpijn van koffie, en dus even minderen, maar als het weer weg is drink ik weer vollop en krijg je weer codes! Pfff heb toen ook al die boxen alleen leeg gezopen :o dus ja raar is het niet:P

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:20

GamblersCup schreef:
MamaMiesje, ik kan alleen buitenlandse DG Facebook pagina's vinden... als ik de juiste vind, ga ik m liken! :D

Zo, dankzij jullie (en een groot deel eigen codes, ik zuip maar door :+ ) heb ik net weer een bestelling kunnen doen met 30 euro korting!!!
Binnenkort is de koffie-kast dus weer propvol koffie. Goede voorbereiding voor het vanuit huis werken in September! :)

https://www.facebook.com/NESCAFEDolceGustoNL?ref=ts deze is toch de goede?:P

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:50

Ik wil me hier ook even melden, ik heb nog geen DG, maar ik wil wel graag dat halve bolletje.. (niet die soort eend, die past niet op mn aanrecht). Maar is dat dezelfde soort koffie?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:54

Hi Cer!

Wat bedoel je met "is dat dezelfde soort koffie"? Alle DG machines is dezelfde koffie, wordt met dezelfde cupjes gemaakt... of bedoel je dat niet?
Die soort "eend" heb ik staan, die neemt inderdaad wel wat plaats in. En dan moet ie ook nog "vrij" staan, voor het makkelijk vullen van het waterreservoir. Is dat kleintje niks voor jou? Vrienden van mij hebben die, dat ding staat gewoon rechtop, is kleiner dan een senseo machine. Alleen is het waterreservoir ook een stuk kleiner. Die kun je na 2 of 3 koppen weer bijvullen. Ik heb graag het waterreservoir vol voor de hele ochtend :-)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:55

Froukjeloves, jaaa, ik heb direct ge-liked! :D

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:57

Hoi cer,
bedoel je de picollo? Dat is de zelfde hoor:-)
die heb ik hier trouwens ook nog staan :+
Vergeet ik steeds op mp te zetten whahaha.

Maar dolce is dolce alleen vind ik wel die je kan instellen lekkerder dat komt door dat je zelf beetje kan bepalen hoe sterk etc:)

Groetjes Froukje