Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze harden inderdaad altijd nog na. Maar vind koekjes nog steeds best lastig, heb nog niet bij alle soorten precies de structuur ontdekt die ik wil. Want meestal blijven ze bij mij in het midden toch nog een beetje ongaar/taai. Ik hou meer van knapperige koekjes. (Dat effect heb ik alleen nog bereikt bij mijn pecan-chocokoekjes van de appie site.)
)
Maar het smaakte er zeker niet minder om. Heb onthouden om foto's te maken dus hierbij 2 foto's. Moet zeggen dat ik echt geen goeie foto's kan maken van mijn baksels, dus je moet maar onthouden dat het wel erg lekker smaakte.
Netjes opgediend krijgen wilde trouwens ook niet, had het in een ovenschaal gedaan en wilde het eruit scheppen maarja, aangezien het geen bodem heeft raap je wat appels eruit en dan weer wat kruimeldeeg en naja, het kwam beetje op een hoopje terecht.

(en bij mij vallen velletjes op custardtoetjes vaak wel mee)
.Phylos schreef:Oh dat ziet er super uit zeg!
Mijn koekjes waren uiteindelijk toch erg goed gelukt! Echt van die knapperige biscuitjes. Heb ze uiteindelijk 10 min op 160 gehad en 10 min op 180. Eentje had een beetje ver achteraan gelegen en daarvan was de helft een klein beetje zwart geworden. Verder waren ze allemaal perfect
.