? Dan zou ik ze liever nog iets strakker zien, ze zijn nu vooral op de randen nogal gebobbeld, dat is jammer. Heb je ze in een kant en klaar bakblik gebakken, of heb je een groter biscuit kleiner gesneden? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!!!!!!!!! Een echte must-have
!!
? Ik denk dat iemand anders dat had aangedragen
.
. magnificent schreef:Hahaha, dacht echt dat jij het was, mmmmh wie het ook was, bedankt voor de supertip. En idd bij de sligro 1.80 ex btw minimale afname 15 stuks ong. 5 cm hoog. En ze smaakten goed. (ook niet geheel onbelangrijk)
. Rinske schreef:Oh die had ik wel gezien ja, adorable!!!!!!!!! Een echte must-have
!!
Maar ik heb vanmorgen deze gehaald. Ook erg leuk 
aan andere dingen: er staan weer wat opdrachtjes te wachten komende weken, dus binnenkort kom ik weer eens even wat foto's showen
woldhoeve schreef:magnificent schreef:Hahaha, dacht echt dat jij het was, mmmmh wie het ook was, bedankt voor de supertip. En idd bij de sligro 1.80 ex btw minimale afname 15 stuks ong. 5 cm hoog. En ze smaakten goed. (ook niet geheel onbelangrijk)
Waar liggen deze? Wij gaan morgen naar de Sligro namelijk kunnen we we even kijken hoe ze eruit zien.
Zijn ze niet droog?