Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Kom je niet meer bij de paarden?
Ik heb echt alleen donderdagavond beschikbaar (meestal), ja en het weekend, maar daar moet ik mij ook meestal om andere afspraken heen wurmen
Mayo schreef:De tafel van 18 zit in UtrechtMaar dat is niet mijn winkel, niet heel goedkoop en van de mixen alles eigen merk, dus lastig te combineren met voorraad die je nog thuis hebt staan.
xDramaQueen schreef:Mayo schreef:De tafel van 18 zit in UtrechtMaar dat is niet mijn winkel, niet heel goedkoop en van de mixen alles eigen merk, dus lastig te combineren met voorraad die je nog thuis hebt staan.
daarom ging ik dus naar houten, maar heb toch mijn biscuit mix daar moeten halen, 4,95, toch een euro duurder, zo zijn ze met alles duurder. Maar ik heb dus helaas geen keuzeof houten of tv18
ik ga nog even rond kijken want als er bijvoorbeeld 1 vlakbij het station van amersfoort (oid) zit ben ik er zo (zit om de hoek bij een trein station)
prakkie schreef:Mayo schreef:Kom je niet meer bij de paarden?
Ik heb echt alleen donderdagavond beschikbaar (meestal), ja en het weekend, maar daar moet ik mij ook meestal om andere afspraken heen wurmen
Dat doe ik ook nog.
Prakkie is sinds kort verkocht en ik heb nu een 3-jarige (begin weer lekker van voor af aan). Dat scheelt wel in tijd. Prakkie reed ik echt altijd dik een uur (soms 1,5 uur). DD (dirty dancing, op stal didi) rijd ik nu ong. een half uur en minder vaak.
Vanaf volgende week wel op woe en vrij les geven, op woe rijd ik zowiezo nog een paard van iemand anders en geef ik op woe, do en za nog privelessen, dus moet wel goed plannen.
Voor het huishouden heb ik gelukkig een schoonmaakster. Zij komt elke week, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.