Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik eet volgens mij ook afentoe meer kaas dan staat aangegeven, of meer slagroom. Lijkt geen zier uit te maken, zolang ik maar niet 10 khd meer per dag binnenkrijg
Ik wil over een paar dagen naar de 30 khd. Iemand tips? Ik heb tot nu toe toegevoegd:
Huttekase
Pinda's
Aalbessen
Mascarpone
Dat gaat allemaal prima, wat zal ik nu eens doen?
Mrijn schreef:Joh, eet jij echt niet meer dan 30 kh per dag? Ik mag op mijn strenge dagen (vandaag dus) max 30 kh, maar op de andere dagen max 80 Ik zorg er zelf voor dat ik niet boven de 50 kom. Ik ben sinds dit weekend ok niet meer in ketose, daar baal ik van! Na vandaag zal het wel weer goed zitten, maar ik ga mezelf ook weer even flink omlaag zetten als het om kh gaat.
Mrijn schreef:phormicola schreef:Ik eet volgens mij ook afentoe meer kaas dan staat aangegeven, of meer slagroom. Lijkt geen zier uit te maken, zolang ik maar niet 10 khd meer per dag binnenkrijg
Ik wil over een paar dagen naar de 30 khd. Iemand tips? Ik heb tot nu toe toegevoegd:
Huttekase
Pinda's
Aalbessen
Mascarpone
Dat gaat allemaal prima, wat zal ik nu eens doen?
Joh, eet jij echt niet meer dan 30 kh per dag? Ik mag op mijn strenge dagen (vandaag dus) max 30 kh, maar op de andere dagen max 80 Ik zorg er zelf voor dat ik niet boven de 50 kom. Ik ben sinds dit weekend ok niet meer in ketose, daar baal ik van! Na vandaag zal het wel weer goed zitten, maar ik ga mezelf ook weer even flink omlaag zetten als het om kh gaat.