Maarja, om het maar aan te zien dat sommige dagen echt gewoon te mager zijn, kan ik ook niet. Dus wil ik er wat van zeggen. Maar ik reageer ook lang niet meer op iedereen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xingridx schreef:ben er ook weer
En wat Angelique zegt heb ik ook al een paar dagen
Het is niets tegen de nieuwe mensen, alleen het is denk ik gewoon een automatische reactie...als je een tijd een kleiner clubje hebt, leer je elkaar automatisch beter kennen, je deelt veel dingen...ik heb hier bijv. heel vaak mn hart gelucht en ondanks dat het internet is, heb ik toch het gevoel dat je een aantal mensen gewoon redelijk 'kent'.
Nu met zoveel nieuwe mensen heb ik dat gevoel niet meer, en hou ik me ook wat meer op de vlakte...met als stom voorbeeld nu mijn vader...ik maak er een korte melding vna, anders had ik een uitgebreider verslagje ervan gedaan, maar puur het feit dat het 'oude vertrouwde' groepje het hoogst waarschijnlijk toch gaat missen omdat ik die al dagen minder zie in het topic, en het zo ontzettend snel gaat...doe ik het maar zo
het is echt niets tegen de nieuwe mensen, maar het gaat mij momenteel even iets te snel en met teveel nieuwen ineens en hou me dus ook een beetje op de vlakte
Ga er ook vanuit dat dat vanzelf wel weer beter gaat en dat er vanzelf een nieuw ritme gaat komen
En uiteraard blijf ik meelezen en commentaar geven op dagen voor zover ik dat kan en voor zover mensen die adviezen aan nemen
En nu slapen, beetje gekke avond gehad met afscheid van een vriendinnetje wat een jaar weggaat dus nu moe
benangelique schreef:Zolang we het niet over eten hebben eigenlijk wel goed.he katja, hoe is het jou meid aan de andere kant van de oceaan?
Mahitri schreef:Er komen veel magere planningen voorbij zie ik. En raar dat mensen gezonde/nuttige dingen gaan schrappen om later op de dag te kunnen 'zondigen'. Of van die rare dagen waarbij een hele dag alleen maar groente en fruit gegeten wordt? En het toppunt vind ik nog wel dat er zo weinig aangenomen wordt van de mensen op dit forum die toch echt wel weten waar ze het over hebbenJammer want ik neem aan dat je hier komt met een reden en daaruit blijkt dat je eigen 'methode' dus niet werkt.