Hallo Ik zie dit topic steeds bovenaan mijn berichtenlijst. Inmiddels kan ik het niet meer negeren, dus hierbij een berichtje. Hopelijk verdwijn ik niet weer zo snel als de vorige keer. Die kilo's zitten er nog gewoon aan en ze moeten weg. Mijn vriendje doet met me mee. Heb nu weer een kantoorbaan, dus zit weer de hele dag achter een pc. Gezellig, want dan kan ik af en toe bokken, maar niet zo goed voor mijn figuur.
Bijgelezen! Lama filmpjes wel wazig inderdaad, maar lijkt me wel erg leuk! Verder paar berichtjes van mensen die per ongeluk gesnoept hadden Verder weet ik het niet meer
Mijn gezond-eten-plan loopt nog niet naar wens ben nog veel te veel aan het snaaien! kan er gewoon nog niet van afblijven
Kan alles niet helemala bijlezen hoor.. Maare LJ! k las van je nieuwe lover!! Gaaf zeg! Veel plezier ermee
Erg leuke reportage van de buitenrit van Amo Mocc!! Oe Sizz morgen jarig?? !! Lekker hoor Weet niet of ik morgen nog tijd heb om je te feliciteren, maar alvast gefeliciteerd he!!
Dag dames, ik ben net thuis uit het ziekenhuis. Ben vanochtend geopereerd aan mijn rechter oor, en voel me nu nogal 'wieeejj' met dank aan de morfine Ik had zo'n pijn dat ze me maar vanalles ingespoten hebben Maarr.. ik voel me nu prima, afgezien van een hechting die wat naar aanvoelt, de tampons in mijn oor en het enorme verband om mijn hoofd
Vandaag dus ook geen planning ofnouja;
O: Nuchter/narcose T: Narcose L: 1 volkoren boterham met boter en kipfilet, 1 Wasa cracker met chocopasta T: Wat glaasjes appelsap D: Bordje verse groentensoep met balletjes en 2 kaiser broodjes
aan de mensen met hun lover leuk! en @ iedereen goed gesport
zo
mijn dag is nogal leeg O: kom special K ontbijtgranen met magere melk T: - L: belegd broodje (was een klein mager ding, niet lekker) (kaas, groenten, mayo), kom soep T: 2 mandarijnen A: 2 kleine geroosterde sneetjes brood met rundsgehakt, salade en 1 soeplepel rode bietjes T: 5 aardbeien T: groote tas magere melk
ECHT NEIT GENOEG ben beetje kwaat op mezelf. ik weet dat ik meer moet eten. maar mijn lunch was ook slecht. ik heb nu echt trek, mss eet ik nog een toastbroodje met rundsgehakt hoor.
mijn hele planning = in de soep gelopen En het avondeten is nu nóg niet klaar dus tjah, dan ga je snoepen. Stom! Ik heb besloten vanaf maandag weer mee te doen Morgen heb ik de hele dag studiedag + borrel + 's avonds uit, zaterdag de hele dag huishoudbeurs + verjaardag en zondag niks bijzonders (alleen 2 uur salsales!).. Hoop dat het zonnetje weer snel gaat schijnen want dan heb ik (vreemd genoeg) meteen weer motivatie genoeg! Met dit grijze weer ben ik niet vrolijk en ga ik snaaien.
Ilse, beterschap gurl! Had al gelezen dat je geopereerd moest worden (WWW op hyves), maar ik dacht je komt vanzelf wel melden waaraan en dat is dus ook zo
Beterschap ilse! Waarom moest je geopereert worden? Angelique, ik heb het de laatste tijd ook, dan ik steeds humeuriger wordt tijdens mijn ongesteldheid, maar gelukkig duurt dat gechagerijn bij mij maar 2 dagen. Verder ben ik vandaag echt veel te laat opgestaan, ben net wakker, en hier is het ook al 3 uur s'middags, dus ook m'n college gemist. dagje O: zzz L: cornflakes t: banaan t: beetje B&J ijs (dan is het maar op) A: pasta
Ik ga morgen weer gewoon even streng zijn. Ik eet de laatste dagen niet veel, maar het is gewoon een rommeltje, en val ook niks meer af (terwijl het twee weken geleden zo goed ging!). Denk dus vooral dat dat komt omdat ik geen structuur heb, eet de hele dag door maar iets, onbewust. Dan vergeet ik weer brood mee te nemen naar school en moet ik daar krentenbollen kopen etc., niet praktisch!
he wind! jou ken ik hoe is het met je? hoe gaat het met de kg's?
De kilo's zijn zich aan het vermenigvuldigen, dus ze vinden zelf vast dat het goed gaat. Ik ben er alleen wat minder blij mee. Mijn vriendje en ik zijn van plan om een kilo per maand (minstens) af te vallen. Voor januari was het doel gehaald. Bij vriendje wat beter dan bij mij, die valt vrij makkelijk af. Heeft minder honger dan ik.
Nu een half dagje op kantoor, dan lunchen met een ex-collega die nog maar een paar maanden te leven heeft en als ik tijd heb nog even naar stal. Daar ben ik de hele week nog niet geweest, heb het echt mega-druk. Probleem is dat ik van stress aankom.
Siz; HAPPY BDAY 2 YOU, HAPPY BDAY, HAPPY BDAY, HAPPY BDAY 2 YOUUU!! Fijne dag en geniet van je muffins (waren het muffins?)!
Ik heb net een heerlijk (slecht) ontbijtje op: bruin pistolletje met kaas, croissantje en 400 ml vers geperste sinaasappels Zal ook wel een slechte lunch hebben want dat is tijdens onze studiedag.. dus worden geen bruine boterhammen met mager beleg.. En daarna nog een borrel.. oh jee, oh jee..
Zit net op m'n rekening te kijken en ik ben gewoon 1100 euries armer (ticket Curacao).. Wow, voel me wel arm nu haha
Anyway, iedereen een fijne dag! Het is bijna weekend!