Wat zijn jouw favoriete recepten daarvan? Ik ben groot fan van de portobello Wellington (voor kerst), de chocolate tearer sharer (lekker makkelijk toetje voor een groep) en de knoflookhoemoes (geen hoemoesfan maar hiervan kan ik een paar happen eten). Staat me idd tegen dat het vaak toch wat lang duurt, dus ik heb er ook vaak geen bandbreedte voor. Dus ik sta er precies hetzelfde in als jij haha, de lasagna van Speedy Bosh die ze al op facebook deelden ging in ieder geval erg makkelijk en snel èn hij was erg lekker! Een volgende keer maak ik een 3x zo grote portie en vries ik de rest in om alleen nog maar uit de vriezer te halen op een luie dag. 
Ja leuk hè, hoe al die recepten motiverend werken! Vlees eet ik al 12 jaar niet meer maar ik ben gewoon door alle nieuwe recepten sowieso veel creatiever gaan koken (in mijn begintijd als vegetariër was het gewoon altijd extra kaas/ei en wat meer nootjes), echt heel leuk.
En ook makkelijker gaan bakken overigens, voor vegan bakken is de houdbaarheid van ingrediënten vaak langer dus je kunt spontaner aan de slag zonder eerst boodschappen te doen.

)