T: 1 peer
B: 12km fietsen, 3u lesgeven, 10min tikkertje te paard

L: havermoutkoekjes (70gr havermout, 2 bananen, 1tl kokosvet, 2tl honing, 1tl cacao)
T: 1 peer
B: 12km fietsen
A: 130gr tonijn op water, 70gr penne, 200gr spinazie, 5tl aioli
2100kcal
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:O: havermout met peer en rijstmelk
T: 4x roggebrood met hummus
L/T: 8 happen rijstpap met havermout en peer, dat was zó zwaar dat ik de rest heb weggegooid en de hele middag misselijk ben geweest
A: salade met tomaat, paprika, avocado, sperziebonen, gekookt ei en pijnboompitten, met 2 stukjes witte ciabatta en 1 aardappel
B: 15 min NTC
Voelde als erg veel, maar nu ik het zo opschrijf valt het geloof ik wel mee..
KarinvdM schreef:O: Overnightoats; havermout, speltvlokken, quinoavlokken, maca en chia met amandelmelk en kaneel
T: Galia, geproefd en gesnoept van de stoofperencompote die ik gemaakt heb
L: Flespompoensoep en een gemengde salade met rauwkost en kalkoenfilet, 2 verse dadels
T: Warme choco van cacao, amandelmelk en water, proeven van m'n puree van tamme kastanjes die ik aan het maken was en van de kastanjes snoepen, laatste beetje beslag van chocoladecake uit bakje lepelen...
A: Half bakje pompoensoep en geroosterde flespompoen met bataatfrietjes uit de oven en puree van tamme kastanje. Beetje appelmoes na en ook wat perencompote.
T: ? Vast nog wel een dadel
D: Groene thee, slimpie en water
__Leonie schreef:Klinkt erg vervelend Matheno, anders misschien iets vloeibaars eten. Een smoothie ofzo?
Dan krijg je in iedergeval iets binnen
Ik heb nu even een zware vreetbui, dus ben nu al mijn lunch aan het eten.
Moet me namelijk in houden om niet naar de ah te lopen om iets lekkers te halen.
O: havermout, lijnzaad, yoghurt en kaneel. Peer.
L: 4 vk crackers met appelstroop. 2 vk boterhammen met pindakaas.
T: Restje broccoli van gister, Peer, appel, wat pijnboompitten.
A: Zelfgemaakte tomaten soep, van verse tomaten, uitje, knoflook. Er zat nog wat witbrood en parmazaanze kaas in. Verder stokbrood met zelfgemaakt tomaten salsa, en kruidenboter met zongedroogde tomaatjes.
T: Paar chipjes, paar stokbroodjes. Schijfje komkommer.
D: Wijntjes
B: 40 min fietsen, uitgaan dus dansen
Anoniem schreef:O: havermout met appel en rijstmelk
T: -
L: 4x roggebrood met hummus
T (planning): appel, 50g walnoten
A (planning): grote salade van gemengde sla, tomaat, paprika,zoeteaardappel, sperziebonen, gekookt ei, avocado en pijnboompitten met speltbrood; paar stukjes 72% choc
B: 45 min paardrijden
Plien91 schreef:O: 40g havermout, 10g spelt, sojamelk, lijnzaad, agavesiroop, cacao
T: 2vk crackers rauwe ham, mandarijn, 2 blokjes 80%pure chocola
L: Leftovers lunch: kikkererwten, zwarte bonen, tomaat, sla, kipfilet en salsasaus
T: 2 pruimen, 2 biscuitjes
A: Shoarmaloempia, Zalm met volkorenpenne en broccoli
T: borrel met iets lekkers 2 slokjes wijn, handje tortillachips, schaaltje paprikachips, blokje 80% pure chocola
B: 20min wandelen