Verder ben ik lekker bezig geweest op de volkstuin. druif nummer 1 terug gesnoeid en begonnen met testen van plantjes maken voor jullie. Druif nummer 2 is zo zwaar geweest dat er blijkbaar een steunbalk is gebroken
Dus die even snel met spijkers gemaakt en de druif wat erop zat weggesnoeid, zodat er geen gewicht meer op rust. Dan later dit jaar een nieuwe balk opduiken om de gebroken te vervangen.Verder mijn knoflook in grotere potten gedaan en de mistry plant gepakt. Blijkt dus een knolsoort te wezen. Maar welke? Waar vandaan? Want ingezaaid heb ik hem niet (niet dat ik weer tenminste) Ik snap er helemaal niks van? Foto's van het vreemde plantje staan hieronder en hij staat nu in een flink grotere bak.

We zien wel haha. Tomaat staat aan het raam dus meer licht kan ik helaas niet geven, verwarming staat enkel in de avond aan, zou dat dan teveel warmte zijn?
! Ik ben sinds een halfjaar woonachtig in een huis met een enorme tuin, dus ik ben van plan langs de gehele zijkant een moestuin aan te leggen, waarschijnlijk 2 delen van 100x600 met pad van 50cm ertussen. Verder staat er in de border al een drietal braamstruiken uitgeplant, er hangt nog een druif van de oude bewoner en verder ga ik nog even kijken of het mogelijk is om tegen het einde van het seizoen fruitboompje neer te zetten, maar eerst de rest maar eens klaarmaken
. 
Ik ga dit jaar gewoon lekker bezig, veel experimenteren en vooral veel plezier hebben!
beginnen er steeds meer te worden. Gisteren rode aardappels gehaald en heb nog wat van vorig jaar liggen dat ook de grond in gaat.