Humphrey schreef:denice: Geruild? Hoe is het precies gegaan dan? Heb je een foto?
Ik wilde mijn arabierenmerrie verkopen, maar het was een schimmel en het lukte moeilijk, in de winterperiode is een schimmel nou niet op zn mooist, ze was wat schraal etc. Dus erg moeilijk verkopen. En ik wilde erg graag een klein paard of grote pony om mee te gaan springen en gewoon fanatiek te gaan startten.
Maar ik had de moed al opgegeven en wilde wachten tot de zomer, tot ik een advertentie van lars hier op bokt tegenkwam, zij wilde haar grote stoere pony ruilen tegen een arabier!! Dus ik gelijk gereageerd, ze is dezelfde zondag nog langsgekomen, haar paard ingeladen, en we hebben gelijk geruild, wel contract opgesteld met proefperiode. Maar ik ben er superblij mee, het is een superpaardje en er zit veel meer in dan de merrie. Hij is een 4 jarige ruin en gewoon super! Ik ben blij dat het goed is afgelopen, voor hetzelfde geld gaat er iets mis of wordt je opgelicht, maar helemaal top zo!

voor

lief he!
Ik heb in de afgelopen 3 jaar 4 paarden versleten, steeds was er wat mee of was het toch niet naar mn zin, deze is een blijvertje! Wat vinden jullie van hem?