sanne, bami is niet ongezond hoor. lekker veel groenten erdoor doen.
klinkt leuk die nieuwsbrief ingrid. zorg je er wel voor dat je niet overloopt qua werk?
mloei, een rekenrek is idd al uitgekauwd. wat heb je nog nodig aan info? misschien kan ik je helpen? misschien iets over de inzet in het speciaal onderwijs oid?
saskia, als je te veel gaat werken moet je aan de bel trekken hoor! fijn dat je bent afgevallen.
suus, als zolder helemaal klaar is plaat ik wel ff wat foto's.
Ik ga vandaag maar eens drastisch opruimen en schoonmaken. En vanmiddag op tijd naar stal want hoorde dat t erg slecht weer wordt vanmiddag op de radio... (zo nog maar even internet checken..) en moet ook hard aan school gaan werken... zag dat de examenweek al weer over 4 weken is!!
Oh nou ja het zal wel weer een periode zijn. We zitten volop in de reorganisatie en ik ben iemand met een tijdelijk contract. Probeer even wat goodwill te tonen. Hopen dat ik dan straks mag blijven
Hahaha Sok de Ikea master goed bezig! Huis van je lief is dus wel bijna af nu?
Idd, ben benieuwd naar foto's Angelique! Jullie zijn toch al best lang bezig met de zolder? Kijk wel uit dat ik me niet overwerk hoor..vind het wel leuk dat het nu wat drukker wordt Hoef me nu voorlopig niet af te vragen wat ik kan gaan doen
Sowieso niet deze week, 6 dagen werken, maar zit er maar 3 in Delft en in die 3 dagen moet eigenlijk wel veel gebeuren En vandaag ook alweer om 3 uur weg omdat ik naar school moet, dus ik vlieg even door!
ach, zo leverde Ikea bij mijn tweepersoonsbed ook nog wat steunlatjes oid...wisten niet precies hoe we ze moesten bevestigen, dus die zitten er nu niet onder Bed houdt het nog steeds, dus het zal wel goed zijn
Trouwens Eva, ik ben vrijdag van 9 tot 18.00 op de Carrierebeurs en zaterdag van 10 tot 18.00, dus kom je me redden voor een koffiebreak dan? Te vinden bij stand nr 71, Mapper Lithography
Nou paps wordt misschien vandaag toch geopereerd. Maar zeker weten doen we het niet Iedereen praat weer lekker langs elkaar heen. Vroeg al of ik misschien even langs moest komen Als ze me zien krijgen ze al een hartverzakking denk ik Maar goed de bloedwaarden zijn nog niet normaal, maar ze willen toch kijken of ze het kunnen doen, omdat de bloedwaarden alleen maar zullen zakken door de operatie opzich al
Nou ik denk dat het "jongetje" van de IC nog steeds nachtmerries heeft van me Ben niet zo heel erg vaak boos hoor, maar toen sprong ik echt helemaal uit mijn vel Maar dat heeft ook een heleboel opgeleverd uiteindelijk Kan er wel om lachen hoor
gewoon boos worden hoor saskia! kan maar duidelijk zijn allemaal
eva, ik had geen schroefjes over. heb wel een mooie blaar op mijn duim van die geweldige imbussleutel enne, babyshower, wiehie! tuurlijk komen we dan.
ingrid, we zijn met de zolder steeds in etappes aan het werk; nu ongeveer een jaar. we moesten van heel ver komen, dus we zijn nu al een heel eind. kost alleen zoveel geld allemaal...
Oh ja, die imbussleutel. Geil ding is dat. Kan me voorstellen dat het een hoop geld kost Angelique. Vriend kreeg gelukkig van z'n werk voldoende geld om huis opnieuw in te richten, keuken te kopen en spullen uit Portugal over te laten komen. Dan is het leuk shoppen.
Na een slecht weekend (lees: frituur, uit eten, gebak, alles) ga ik er deze week weer vol tegenaan!! Mijn dag voor vandaag: O: Shake met banaan T: - L: wrap met kipfilet en sambal, sinaasappel T: evergreen A: pasta met vis T: shakie
Ach wij hebben al zoveel vreselijk veel meegemaakt in het ziekenhuis dat je wel stennis gaat lopen schoppen anders gebeurd er toch niks Grote voordeel van mij: Als ik echt heel erg boos ben, blijf ik heel rustig en kan ik zeer goed uit mijn woorden komen. Ik kijk alleen een beetje boos Maakt over het algemeen veel indruk hoor Hou niet zo van dat wiswijven gedoe en uiteindelijk bereik je daar vaak alleen maar mee dat je in de personeelskamer om uitgelachen wordt
ik heb vorige week met mijn moeder een oude kast in elkaar gezet. Nou daar zitten nu zoveel schroeven in, dat ding valt nooit weer uitelkaar
geweldig is dat eva; zou ook wel willen shoppen met de creditcard van de baas je vergist je snel in wat alles kost; even naar de gamma voor wat schilderspul en je bent al weer 80 euro kwijt. dan nog schroefjes, plaatmateriaal, behang etc...
nou saskia, dan kan ik nog wat van je leren. als ik heel boos word, word ik heel emotioneel. irritant!