Was er ook weer. Gisteravond zitten janken op de bank: had kramp in een spier van mijn rechterbovenbeen aan de binnenzijde. Wat deed dat zeer! heb met het uitlaten van de hond verschillende rekoefeningen gedaan, maar kreeg die betreffende spier niet te pakken, erg vaag... Werd vanmorgen wakker met spierpijn in mijn bovenbenen, puur van het hardlopen gister, dwz, ik heb te weinig uitgelopen. Stomme ik. Vanmorgen heerlijk paardgereden, bijna 3 uur weggebleven! Op de terugweg ook nog het meer ingeweest, Des had er zin in, heeft nog een stuk gedraafd in (voor haar) kniehoog water. Resultaat: ik natte benen en natte voeten (langleve lekke laarzen). Vanmiddag verder rustig aan gedaan. Marc en de kleuters hebben een watergevecht gehouden achter huis, en ik heb een giga-was opgeruimd. Zo nog even een wasje opruimen, en dan heb ik het helemaal gehad voor vanavond. Ben benieuwd hoe het morgen gaat! (verena's 1e schooldag)
Welkom Dramaqueen. Idd je ouders vragen of ze minder zoetigheid in huis halen, en anders het niet gaan eten waar jij bij bent. Verder de 1e post van dit topic even goed doorlezen. Staan de belangrijkste zaken voor verantwoord afvallen in!
ik heb een popcorn zakje in me la liggen maar heb net een appel gepakt terwijl ik normaal al 7 koekje had gegeten onder t mom van aah ken geen kwaad morgen ga ik sporten.. ik blijf braaf
Ik heb me vanavond bezondigd aan (3/4) afhaalpizza
Vriendje heeft de Ride for the Roses (100 km) uitgefietst vandaag en om dat te vieren was er dus die pizza... Straks nog even een paard rijden en daarna nog maar ff op de crosstrainer.
Door de vakantie is het cijfer op de weegschaal niet meer geliefd Ik ga volgende week samen met Sylleke naar Duitsland, dus dan gaan we samen lekker inline-skaten
Welkom DramaQueen en Theelichtje, en welkom terug Moc en Myra!
Beetje vreemde dag vandaag, vanochtend toch wel enige hoofdpijn en misselijkheid na de nodige wijntjes & cocktails van vannacht Positief is dat ik vannacht níet naar de shoarma-tent ben geweest, én dat ik vanochtend zowaar afgevallen was, ondanks alle drank Wel hele nacht gedanst, dat was te voelen aan m'n voeten ook....ben op blote voeten naar huis van vriendin gelopen en van daaruit op blote voeten naar huis gefietst
Vandaag eerst in de tuin geholpen, daarna met m'n vader aan m'n kamer geklust. Is echt geweldig geworden, ben er enorm blij mee Zal zo eens foto's uploaden, ff showen hoor
En mijn niet-zo-hele-goede dag B: 1 cracker smeerkaas, 1 cracker filet americain T: kop tomatensoep (met macaroni, wokgroenten, gehaktballetjes D: gekookte mosselen met stokbrood & kruidenboter, sausjes T: raketje T: mandarijn & appel
Wassie wel lekker LJ, de chips? Welke smaak had je? En Uums, wat voor pizza had je?
Ik ben alles weer een beetje op orde aan het brengen. Afgelopen weken totaal geen ritme gehad met eten, gewoon willekeurige dingen op willekeurige tijdstippen, dus moet echt weer structuur gaan aanbrengen! Vandaag was redelijk, op de kop warme chocolademelk met slagroom en marsmallows na. Maar was wel erg lekker.
Morgen even de laatste dingen opruimen, koffer uitpakken etc., foto's uitzoeken, lekker even met Amo het bos in, boodschappen doen, rooster op mijn werk bekijken. En dan dinsdag weer gewoon aan het werk.
Vanaf m'n raam: zithoekje, met mijn heerlijke sofa
Vanaf mn bed
Vanaf de deuropening
Nieuw zijn dus de gordijnen en een hoop kleine accesoires (hoekje bij de TV, nieuwe lampen) 's avonds gaan de gordijnen dicht en heb ik echt een hemelbed zeg maar
hey meıden ık meld me ook even vanuıt turkıje! de i zıt ergens anduers dus vandaar! alles gaat heel slecht maar over een week als ık weer terug ben ga ık hard mıjn best doen. ık heb er weer helemaal zın ınç het weer ıs hıer super ongeveer 35 graden elke dag. leuke mensen en leuke jongens!
Niet echt verbouwd, maar een hoop nieuwe spulletjes De basis van m'n kamer is wit, dus ik kan heel makkelijk 'verbouwen', gewoon nieuwe accesoires kopen
Veel plezier nog Denice! En lekker genieten hoor, ik ben ook 4kilo aangekomen in m'n vakantie, maar hoort er een beetje bij vind ik, lekker eten
Erg hè Mocca, geen ritme meer hebben met eten door vakantie! Ik ben blij dat ik veel gewerkt heb afgelopen week, daardoor weer normale eettijden
Gister beetje rare dag gehad, moest werken en 4 uur in de trein zitten daarvoor, dus niet echt goed gegeten. Ik ga zo naar de paardjes en daarna werken, dus hopelijk wordt het iets beter vandaag. M'n vriend was vergeten brood mee te nemen Gelukkig had ik nog wat in de vriezer liggen.
Planning: O: 2 bb met cocosbrood T: - L: 2 bb met kaas T: ? A: sandwich bacon/ei op m'n werk