Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:Klinkt erg vervelend Matheno, anders misschien iets vloeibaars eten. Een smoothie ofzo?
Dan krijg je in iedergeval iets binnen
danoesje schreef:trots op mezelf, ben al naar de sportschool geweest! Heb al een paar weken druk op mijn borst (ga uit van stress) dus die hoopte ik weg te krijgen op de crosstrainer. Schrok wel van mijn hoge hartslag! Zonder heel veel inspanning schoot die naar 160!!![]()
O: 2 bb met plakje spek, 2 eitjes en plakje kaas.
l: volle Bio yoghurt met aardbeien en hennepzaad
t: appel
a: hamburgertje en broccoli, deel II van gisteren
Matheno schreef:__Leonie schreef:Klinkt erg vervelend Matheno, anders misschien iets vloeibaars eten. Een smoothie ofzo?
Dan krijg je in iedergeval iets binnen
Ik ben op werk, dus heb geen mogelijkheid om een smoothie te maken. Ik heb 3 bruine boterhammen, een banaan en een mandarijn.
Hapje voor hapje komt het vast goed.
mandy358 schreef:Klinkt lekker Phormicola, die wraps![]()
Mm dat avondeten ziet er ook goed uit Anke!
Netjes ChantalSmook![]()
Vervelend Matheno, hopelijk heb je er snel minder last van
Goed bezig Danoesje! En verstandig om naar je lichaam te luisteren en het even iets rustiger aan te doen![]()
Jeetje, mooie resultaten Phormicola
Balen dat je zelf niet kunt Many! Ik ben wel in Rotterdam morgen, maar dan voor een schoolexcursie![]()
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, banaan), 1 waldcornbeschuit met pindakaas
T: appeltje
L: 1 vkbb met een heeel dun laagje kruidenkaas, 50 kcal aan gerookte zalm, komkommer. 2 waldcornbeschuiten (kaas tomaat/pindakaas)
T: -
A: kop kippensoep zonder kipen ik ga een spinazie ovenschotel maken (schijfjes aardappel, spinazie, ei, paprika, champignons, ui, knoflook, beetje geraspte kaas op de top) ananas
T: 250 gram magere kwark met een appel, kaneel poeder en wat rozijntjes erdoor
D: water en thee
B: 20 km fietsen, uur op stal bezig geweest