[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SannevdM

Re: [HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:27

Voor het oog zag het er dan dus vast nog fijn uit Angelique. :D

Tom liet heus geen hele slechte proeven zien, maar het kan nog zoveel netter. Hoe die zondag liep is voor het L1 prima. Maar ik wil er tijdens de wedstrijd gewoon nog aan kunnen rijden. Haha. Daarnaast kan hij het ook allemaal prima, dus het is (vind ik) onzin om mijn inziens zulke slordige proeven te rijden. Dan kan het voor het L1 wel voldoende zijn. Maar hij leert zich op wedstrijd maar te gedragen. Patsertje. :+

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:29

gut katja, dan ga ik maar snel mijn handje in de biotex stoppen! niet handig om een bloedvergiftiging op te lopen nu.

haha idd sanne, voor het oog was het een plaatje iedere keer! ik hou wel van die patsertjes :j

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:38

Ik ben sinds die tijd ook heel voorzichtig met blaren, altijd goed ontsmetten en eventueel in de soda of Biotex.

Mijn lichaam heeft geloof ik nu besloten om het overtollige vocht toch maar een beetje los te laten. Lekker handig als ik straks bijna een uur niet naar het toilet kan vanwege die MRI :roll:
Zo is er altijd wat te klagen :+

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:41

Middag!

Sanne: klinkt als een druk schema! Bij mij helpt het ook niet om zoiets op te stellen haha. Wordt alleen maar gefrustreerd als het niet lukt, ben er dus ook maar mee gestopt.
BA: fijn dat je huisje weer lekker schoon is, nu maar rustig aan!
Katja: balen zeg, dat je gewicht zo schommelt. Wel een nette dag!
Sanne: veel succes met je wedstrijd!

Mijn dag:
O: 3 meergranenboterhammen + blueband + hagelslag + appel
L: 2 waldkornboterhammen + kaas/ham (tosti) + kom groentesoep + 2 beschuitjes met 30+ kaas
T: waldkornboterham + kipfilet + fruitsmoothie
A: sperziebonen, biefstuk, aardappels
T: 300 ml magere kwark

beweging: 1,5 - 2 uur fitnessen en daarna lekker in de sauna!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:07

:(:) Katja!

Ik moet volgende week weer naar SEIN. Geen zin.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:12

Moet je ngo vaak naar Sein Sanne, of ben je alweer poos niet geweest?

Katja, das wel minder!

Nette dag weer Hedwig

Nog 20 minuutjes, dan ga ik naar huis toe :) kreeg net al commentaar dat ik bleek werd, dus het wordt ook wel tijd :j

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:37

Sanne, Leuk weer wedstrijd :)

Sanne, zoo druk weekend voor de boeg!! Idd lekker je strijk naar oma brengen als die t toch met liefde voor je wilt doen! Je hebt t nog druk zat! Hopen dat je toch nog wat tijd kan vinden om een beetje bij te tanken

Ingrid,balen van die hoofdpijn Idd lekker naar huis gaan!

Denice haha ja paard naar de kapper... maar z'n manen groeien zo snel.. wordt een dure bezigheid ;)

Angelique, ja zeker spannend.. Maar zien of het was is.
Auuww brandwonden doen altijd erg pijn!!
Jij bent ook altijd druk aan het soppen! Het is volgens mij altijd brandschoon bij jou thuis!

Katja, succes met je MRI, balen dat je zo snel vocht vast houd. Je bent wel lekker actief :)

Zo ik heb nog een dagje lui gedaan Morgen weer oppassen namelijk. Zo maar even naar stal, even rijden.
Knol heeft zich gisteren weer uit kunnen leven, in volle galop door de longeerbak... dus misschien dat t rijden vandaag wat beter gaat dan afgelopen dagen. Als hij wat rustiger is, kan ik tenminste een beetje proberen die ontspanning erin te krijgen...

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:35

veel plezier met rijden pivanti...

zo, ik lig... op bed :D met een bak stroopwafelsnippers (zonder stroop :)) ) en de eerste was zit al in de machine..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 15:54

Kijk, das het betere werk Sanne :D

Ik ben ook net thuis aangekomen en zit nu op de bank, ben even bij de Kruidvat gestopt voor wat extra vitamines/dingen, kan nooit kwaad :)

En nu filmpje op en niks meer :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:43

katja, ging de mri een beetje met een gevulde blaas?
heb met mijn hand in een oplossing van detol gezeten. hadden we ook nog in huis en leek me beter dan biotex.

hedwig, je ontbijt is erg groot. kan je misschien 1 boterham en je appel naar een tussendoormoment verplaatsen? omdat je die 's ochtends niet hebt?

wat gaan ze doen bij SEIN sanne?

patricia, is hier idd altijd brandschoon. steriel ben ik... :o
lekker dagje vrij dus!

oeheo sanne! koekkruimels! mjammie!

ingrid, wat dacht je van nog wel wat doen; lekker slapen?

@hier:
vanmiddag op de bank doelloos zitten zappen en toen maar naar bed gegaan. eerst nog ff gedouched, maar ging niet helemaal goed want ik zag sterretjes en nu heb ik al de hele tijd dat ik wakker ben flinke kopijn. ff in de gaten houden dus maar.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:45

Biotex is beter dan Dettol omdat het alles heel week maakt waardoor het vuil er goed uit kan.
Ik heb het gered om geen vervelend gevoel te hebben tijdens de MRI, niet teveel drinken vooraf en dan is het best te doen. Duurde wel langer dan ik gedacht had maar ik werd tussendoor wel op de hoogte gehouden hoe lang nog dus dat was super geregeld.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:49

Slapen komt straks wel, gewoon zitten en hangen en relaxen doet ook al hoop goed :) moet ook nog wasje doen := rest vh weekend zitten de wasmachines vol dus heb weinig keus :n
En eigenlijk nog iets te eten verzinnen maar heb echt géén inspiratie en ook niet echt trek :n

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:50

Hoi iedereen, zou ik me hier opnieuw mogen melden? :o
Het is ondertussen al wel een tijdje geleden dus ik weet niet of jullie me nog kennen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:08

hmz, dan ga ik vavond ook nog wel een keertje in de biotex.
wanneer hoor je de uitslag van de mri?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:12

Hoi Humphrey!
Tuurlijk kan dat, stel je even voor :D

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:35

Nou ehm, ik ben Humphrey :D , 24 jaar.
Een tijdje (of ja, een hele tijd eigenlijk) geleden zat ik ook in dit topic, en ging het best goed met gezond eten en veel sporten. Toen ben ik geblesseerd geraakt, moeten stoppen met sporten en sindsdien lukt het voor geen meter meer. :+
Momenteel eet ik echt heel ongezond, te weinig, en zonder enige structuur, en sporten gebeurt ook zo goed als niet meer. Dat is nu al een meer dan een half jaar aan de gang en ik krijg de knop niet om gezet, heb al geprobeerd om het zelf in een schriftje bij te houden, maar dat werkt ook niet. Dus jullie zijn eigenlijk mijn laatste hoop. :D

Edit: Ik ben trouwens wel redelijk op gewicht gebleven in de tussentijd, maar ik vermoed dat dat gewoon komt door het verlies van spieren. Er mogen een paar kilootjes af, maar mijn hoofddoel is gewoon gezonder eten en terug veel meer bewegen.

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:44

Welkom Humphrey! Als je een dagschema plaatst kunnen wij tips/advies geven. Mag je nu al wel weer sporten, of heb je nog last van je blessure?

@ BA: was inderdaad beter geweest. Ik heb mijn ontbijt pas om 9.30 genomen en daarna lunch om 12.00. Ik houd een beetje 2,5/3,0 uur aan tussen maaltijden. En aangezien ik nogal honger had toen ik wakker werd :o Hoe is het inmiddels met je koppijn? Maar even rustig aan doen..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 20:01

Sanne, lekker stroopwafelsnippers!
Voelen jullie je al iets beter, Ingrid en Sanne?
Angelique, voel je je al iets beter? Anders lekker vroeg slapen?
Humphrey, hoi!
Katja, wanneer krijg je de uitslag?

Vanmiddag gereden. Ging best aardig. Toevallig belde diegene voor wie ik een haf inrijd Maar dat is al maanden gestaakt, omdat de bak daar al maanden bevroren is. Als de bak weer eens goed is, ga ik dat weer oppakken. En haar instructrice komt van de week bij haar op de koffie En ik heb ook een keer les gehad van haar en ze is heel goed. Erg op de zit gericht. Dus gelijk gevraagd of ze wilt informeren of ze mij ook met pablo ook les wilt geven. Leuke was dat die instructrice nog wel naar me gevraagd had, terwijl ik maar een keer les gehad heb van haar met die haflinger. Heb wel weer zin in les en meneer moet nog heel veel leren (en ik ook natuurlijk wel) :)

Net falafel gegeten met twee pitabroodjes en sla/cherrytomaatjes/komkommer. Nu maar eens afwassen...

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:41

Bedankt voor het warme welkom. :D

Hedwig: Ik mag al een half jaar terug sporten ondertussen, maar de motivatie is een beetje weg. Toen ik moest stoppen met rugby ben ik eigenlijk letterlijk stil gevallen. ;) Morgen plaats ik m'n eerste dagschema! En dat op een zaterdag, dat belooft. :=

Wat zijn stroopwafelsnippers? Ik weet wat stroopwafels zijn, maar is het dan letterlijk een stroopwafel in stukjes gesneden ofzo?

Morgen zal ik even een aantal pagina's bijlezen, nu moet ik eerst even de katten buiten gaan schoppen voor ze het huis hier afbreken en dan nog even eten. }:0

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:51

Dat zijn restjes stroopwafel zonder stroop. Stroopwafels worden gesneden uit een grote plak en dan stroop ertussen en nog een wafel erop. De resten die over blijven van die plak zeg maar, worden kleine stukjes. Dat worden stroopwafelkruimels genoemd

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:51

Welkom Humphrey!

Sein voor 'controle.' Gesprekje en weer even wat onderzoekjes. Waardes in mijn bloed waren vorige keer niet helemaal goed. Sommige
spiegel waren te hoog. Komt door de medicatie. Dus ben wel benieuwd of dat weer wat gezakt is.

En. Grrrrr. Ik ben geskimmd. Voor de 2e keer in 3 maanden! Fijn zo voor het weekend. Kan maandag dan pas naar de bank..

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:11

Da's niet zo tof, Sanne. :\

Zo, ik ga het jullie nu eindelijk vertellen! Ik ga morgen voor een nieuw paardje kijken. Nee, geen IJslander dit keer, maar een Welsh A. :D Jónas staat momenteel apart omdat hij snel te dik wordt en hij als baas van de kudde het meeste eten binnen krijgt (lees: zich toe-eigent). In zijn eentje kan ik veel beter controleren wat hij binnen krijgt. Hij vindt alleen staan echte helemaal niet leuk, dus ik heb een maatje voor hem gezocht. De pony die ik morgen ga kijken is 15, spierwit en als alles goed gaat staat hij morgen middag bij ons in de wei! :D Hoop wel dat Jónas hem niet opeet of de wei weer uit schopt, hij is namelijk niet zo makkelijk. Of ik ze meteen 's nachts samen durf te laten weet ik nog niet, eerst maar eens zien hoe het bij de kennismaking gaat. Foto's volgen morgen, als hij echt van mij is.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:22

Welkom Humphrey.

benangelique schreef:
wanneer hoor je de uitslag van de mri?
Over drie weken pas. Mijn orthopeed is twee weken op vakantie dus dat schiet even niet op.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:39

Imre, wat leuk! Ben benieuwd naar de foto's!

Sanne, Balen zeg!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:56

balen sanne!

welkom humphrey!

nou, ik voel me al iets beter :j vanmiddag nog 2 uurtjes geslapen, wat gegeten en met oma m'n vader bezocht in het ziekenhuis (hij is vandaag geopereerd), toen nog ff door naar de sporthal want vriendlief moest voetballen..

net nog ff de handdoeken uit de droger gehaald en opgevouwen en een nieuwe was in de machine gedaan, morgen hoef ik nog maar 2 wasjes te doen.. nog ff gtst online kijken en dan ga ik weer slapen :)