Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Heb nog maar even afgesloten met 15 minuten hardlopen en tot mij verbazing hield ik het met gemak vol
Ik moest nog een week voorzichtig zijn, dus dat doe ik ok wel, maar wil toch proberen weer eens een appel te gaan eten of voorzichtig een crakcer, die yoghurt komt me ook wel een beetje mijn neus uit

ik sta echt versteld hoe snel mijn nagels groeien
er zit na 1,5 week al heel duidelijk een randje bijgegroeid 
!
Was meteen mooi mak daarna. 

Nee, lang verhaal. Ik wil het wel typen hoor. Zal later op de dag dat even doen. Updatetje epilepsie etc.
Is ook goed voor mijn portfolio, es een keer wat anders!

Lekkere broodjes en snoepjes mee enzo, pakje drinken 
Lichaam is niet zo sterk meer en al twee keer getransplanteerd natuurlijk
en natuurlijk ben jij altijd welkom! 
Tuurlijk duim ik voor je!
maar nog steeds moe...
. Morgen een feestje voor papa's verjaardag een versassingsfeestje. hij weet van niets en plots gaan er daar 23 mensen staan. we hebben een drum gekocht (want hij kan drummen en doet het zeer graag) en alle vrienden leggen bij.
Ik heb me zojuist opgegeven voor de dam tot damloop!
Maar ben ook wel stiekem een beetje trots op mezelf.
Ondanks de insulten die ik toch nog heb en de hoeveelheid medicijnen die ik naar binnen prop en de dagen die ik door beide knock out ben, ga ik het toch proberen. Als een insult geen roet in het eten gooit, sta ik daar 20 september! Ik wil overigens wel voor een goed doel meedoen. 
Je kan het zo goed! 
Maar als het terecht is, dan is het niet anders. Watdan? Doordat je gisteren EK op z'n donder hebt gegeven?
Maar ik ben best sterk, dus soms. Gisteren had ik ook nog werkschoenen aan. 

..
.. Maar ooit op een dag dan zit ik onder de 84.5
uiteraard binnen proporties, maar zo’n schop kunnen ze best hebben