Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Siz wat ben jij laat!! hahhaa ik ben nog bezig met mijn valentijnsgedichtje op een mooie achtergrond te zetten, verstuur het straks!
Beetje dronken?trusten!
Vie schreef:Staat alweer een nieuw topic op ITP.
Foto's te over.
Heb btw mijn naam veranderd van Sylleke naar Vie, zoals je kan zien.Hier zijn verschillende redenen voor, de naam heeft verschillende betekenissen voor mij.
Iedereen noemde mij altijd Sylleke of Syl. Kevin vond dat te gewoon en riep Vie in het leven. Het laatste deel van mijn naam.Hij zegt ook altijd dat ik zijn Vie ben, zijn leven. Gezien Vie leven in het Frans is, is dat ook de tweede rede waarom ik de naam gekozen heb. Na het overlijden van papa besef ik meer dan ooit dat je moet genieten van het leven en je dromen moet waar maken.
ukje schreef:En wie verwacht vandaag een cadeautje of een kaartje van zijn of haar aanbidder/lover. en wie stuurt er vandaag iets.
Ik niet hoor aan die rotzooi doe ik niet meer mee.
IngLio schreef:heb 2 pakketjes opgestuurd naar mijn vriend en hij was er super blij mee! reken er niet op dat ik wat terug krijg, aangezien dat erg lastig is met de post!
LittleAnn schreef:Siz wat ben jij laat!! hahhaa ik ben nog bezig met mijn valentijnsgedichtje op een mooie achtergrond te zetten, verstuur het straks!
Beetje dronken?trusten!