Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mocca schreef:Wat is teveel?
Je kan bijvoorbeeld best bananen eten als je op dieet bent hoor, beter dan een koekje.
Jammer dat veel mensen hier nog steeds schijnen te denken dat je pas afvalt als je zo min mogelijk eet.
Ilse schreef:Ik ben gek op banaan, dus als we ze hebben liggen eet ik er zowiezo eentje per dag. Vaak ik stukjes door de yoghurt of in een smoothie *jum*
peeky schreef:Wat goed Sylhouet! Er is al een hoop af![]()
Het is wel een levensommmezwaai ineens hè, van ongezond naar gezond (in mijn geval in ieder geval) Ben een echte zoete én hartige kauwMaar nu helemaal aan de gezonde voeding (6x per dag) en dus weer sporten...voel me er super bij!
ilse schreef:Is die Evergeen Crunch lekker Annetje? Ben ik wel benieuwd naar![]()
Vende schreef:Ik wil ook weer gaan lijnen Ik ga in juli naar Egypte, en wil me dan graag op m'n gemak voelen als ik bij het zwembad zit, of op het strand rondhobbelen.
In totaal ben ik nu al 30 kilo afgevallen, en nu wil ik d'r nog een kilo of 15, 20 misschien.
ladyjoy schreef:Hihi ik mix banaan áltijd met mijn Soya melk (vind t anders niet te drinken, en mag geen gewone melk). Heerlijk!
denice schreef:jonge kaas, wat si dat voor een kaas? 30+, 20+?
ik heb geen idee!