tones schreef:Ik zit te azen op de bakker die elk moment het zaterdagpakket er op kan zetten.
En, gelukt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurahh schreef:Nou hier valt het een beetje tegen laatste tijd. Laatst een verrassingspakket bij de Spar van tankstation, was erg karig voor 5 euro.
Zaterdag een pakket bij de Plus, ook wel minimaal in waarde. Zou 15 euro moeten zijn maar was 14,50. Zojuist nog geprobeerd bij een andere Plus vestiging, die haalde de 14 euro niet eens. Heb ik te hoge verwachtingen als ik minimaal 15 euro verwacht had? De broodpakketten en magic boxen die ik eerder haalde, haalden hun waarde ruim..
Dallista schreef:Lekkere 5 euro box vanmiddag. Ik hoopte op aardbeien en/of kersen (echt de tijd van het jaar voor dergelijk gebak), en was niet teleurgesteld! (rechtertwee met wit en paars in het midden zijn met kers)
[ [url=m/sEl7rx.jpg]Afbeelding[/url] ]
IvysToeter schreef:Wij zijn nu op vakantie op Texel.
Morgen een brood box ophalen bij het supermarktje van het park (Plus in cocksdorp)
Ik ben benieuwd! Hoop in ieder geval op lekker brood voor tussen de middag (ons brood is op hahaha)
Iemand hier ervaring ermee?
IvysToeter schreef:Inmiddels 2x een too good to go van de spar hier op vakantiepark de krim gehad (Texel)
3,33 voor betaald.
De eerste box zat in:
Bruin stokbrood
6 mini gevulde koeken
2 koffie broodjes
1 Italiaanse bol
1 croissant
1 frikandel broodje
1 kaiser broodje
1 pistolet
1 super food broodje
Halfje waldkorn
Uitgerekend kwamen wij op tussen de 15 en 17 euro.
Vandaah de 2e box:
Kaas croissant
4 Italiaanse bollen
4 pompoen broodjes
1 kersen carre
1 Koffiebroodje
1 halfje meergranenbrood
Ook nog een grote box van de echte bakker timmer in de cocksdorp.
4,99 voor betaald.
1 wit stokbrood
1 grote croissant
1 kaiserbroodje
1 halfje tijger wit
1 heel tijger volkoren
1 heel sesam bruin
1 heel sesam wit
Denk dat de waarde hiervan ook wel ruim over de 12 euro zit.
Hele vriezertje hier op vakantie zit vol haha.
En ook nog buiten de vriezer.
Dus morgen tussen de middag tosti eten en maandag of dinsdag brood pudding maken.