O: meergranenwrap met mengsel van 100 gr tofu, 50 gr spinazie, 61 gr kerstomaatjes, gebakken in 1 tl kokosolie. Eroverheen 1 el edelgistvlokken
B: 45 minuten met de hond stevig doorwandelen, opruimen in huis
L: frittata van 3 eieren, 100 gr aardappel, 100 gr spinazie, 1 rode paprika, knoflook, uitje, 10 gr boter
B: 1 paard 20 minuten stappen onder het zadel
t:
A: 70 gr kamutpenne (ongekookt) met een saus van tomaat, basilicum en champignons
B: 30 day shred level 1, dag 10
t: 150 gr magere kwark, 2 kiwis, en later op de avond 2 rijstwafels met pindakaas en banaan
Vandaag naar Concert at sea, geen idee wat de dag gaat brengen.
O: smoothie van 250 ml magere yoghurt, scheutje amandelmelk, 1 banaantje, 80 gr dv aardbei, 1 sinaasappel, 1 el lijnzaad, halve schep whey
B: 45 minuten flink doorstappen met de hond
t/L: 4 rijstwafels met pindakaas, 1 banaantje
Denk dat we laat op de middag nog een t/L doen, en dan vanavond avondeten daar natuurlijk. Zullen vast wel wat wijntjes en andere lekkere drankjes bijkomen.
Ging met een zwaar vol gevoel naar bed en stond met een vol/opgeblazen gevoel op. Om 6 uur eruit maar pas om 10.00 wat trek om te eten. Nog steeds vol gevoel. Hoop dat het na het sporten en mijn lichte avond eten zakt.

Heb binnenkort toch weer een afspraak met de psychologe/dietiste, dus ga dit wel even aankaarten... Is er iets in mijn lijstje wat jullie opvalt dat ongezond is/veel bevat oid?
Ze zijn natuurlijk gewend dat ik veel minder at, maar toch.
.
Heb ik nog wel heel wat kilootjes te gaan
echt heel erg onder de indruk! Had je toen dezelfde soort lijstjes als nu?