Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

nog maar 6 uur

xingridx schreef:Nee, hoofdpijn zakt neit, en gloei aan alle kanten
Paracetamol helpt ook weer voor geen meter

moet echt bijtanken van t weekend, anders is het volgende week hetzelfde liedje.. maar ik moet ook echt flink in huis aan de slag, er ligt echt een bult strijk, niet normaal, zo erg heb ik het nog nooit laten worden
moest het van vriendlief maar naar m'n oma brengen ofzo, die doet het met liefde, maar niet zoals ik het wil, dan past het op de een of andere manier niet meer in de kast ofzo, ze maakt altijd van die kleine hoge stapeltjes, etc..
moet zondag ook nog een taart maken en morgenavond gaan we uiteten, en morgennacht wil ik eigenlijk wel heel graag het schaatsen zien.. morgen ook nog naar de opticien, bril laten aanmeten..
, dan past er haast niets in
Dus komende zondag starten we voor de 2e keer. Ben erg benieuwd weer.

In het eerste proefje had ik ook een bommetje onder me, kon er niet fijn aan rijden. Was heel druk bezig om hem nog een beetje fatsoenlijk de baan door te krijgen. 2e proefje ging beter. Maar hij liep nog lang niet zoals in 'training.' Alsnog was ik apetrots op 'm hoor. Na de prijsuitreiking nog meer. Was 2 keer eerste met in de 1e proef 186 punten en in de tweede proef 191. Ik hoop dat ik er zondag gewoon fijn aan kan rijden.
) leuk weer wedstrijd!
benangelique schreef:katja, een bloedvergiftiging van een ontstoken blaar? hoe krijg je dat voor elkaar en hoe merk je dat?
balen van het vocht zeg! normaliter heb ik er geen last van, maar nu de laatste 3 weken wel. heel irri en de weegschaal is idd niet lief dan.