) maar hij doet allemaal zo raar.Allemaal van die gemixte signalen, ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik word er echt helemaal gek van!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) maar hij doet allemaal zo raar.
kenso0wlover schreef:Mijn ex, ik wil hem zo graag terug ( ik had het zelf uitgemaakt) maar hij doet allemaal zo raar.
Allemaal van die gemixte signalen, ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik word er echt helemaal gek van!
hmmm lastig.... hoop dat het snel wat duidelijker wordt.

Sizzy schreef:Mijn dagplanning vandaag, weer normaal doen na BBQ en koninginnedag
O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: kleine appel
L: 4 cracottes met huttenkase en tomaat, kopje kippensoep en wat rauwkost met yoghurtdressing
t: 2x snack-a-jack cheese
t: optimel drink 0% vet
t: 2 kleine appels
t: 4 cracottes met huttenkase en tomaat
D: maaltijdsalade kip van de AH
t: magere yoghurt met aardbeien
Bew: stage, hardlopen

), maar vanavond alleen yoghurt en een handje schuddebuikjes op.
), en dat was geen goede combinatie.
Lekker dus. Shiloh schreef:Wat doen jullie trouwens met drinken?
Heb met mezelf afgesproken dat ik sochtends bij het ontbijt een beker melk ga drinken en dan later op de dag mag ik nog 1 glas "lekker" drinken, de rest van de dag water...
Verder ben ik de laatste tijd iets minder strict aan het water, drink weer wat meer light-frisdranken en op stal altijd thee met suiker Shiloh schreef:Wat doen jullie trouwens met drinken?

) 

Pc's mogen niet meer teveel aan van m'n ouders (door m'n zusje), waardoor ik wel eens lege momenten heb op een dag in het weekend, waardoor ik dan ga eten :S
Had hartslagmeter van vriendje om, gemiddelde hartslag was 144. Jaduuh schreef:Dag tot nu toe (tis niet veel):
O: 2 bb en wit bolletje + appelstroop + optimel
T: appel
half uurtje getennist
Naja ik ga zo naar m'n oma en daarna nog naar andere familie, daar zal ik nog wel flink wat te eten krijgen.

ladyjoy schreef:Beweging: ........, 1 uur in het zonnetje zitten, .....
zo richting trein
Myn ogen doen echt nog steeds pyn van het huilen, voelde me echt zo rot! Gelukkig was ik wel weer wat vrolyker toen ik aan het eind van de avond by myn vriendin wegging.
Humphrey schreef:Gisteren:
L: 2 kommen muesli met ontbijtgranen en sojamelk
T: handje aardbeien
D: Volkorenpasta met broccoli, boursin light en tonijn
T: Appel
Beweging: 2 uur rugby
T: Glas ice tea
T: Handje amandelen