O: 3 beschuitjes met melk hagelslag, glas fruitontbijt
T: cappuccino
L: 3 roereieren en een beschuitje, 2 plakjes ontbijtkoek met boter, water
T: aantal choco-kaneel amanden, water
A: worden waarsch spareribs

B: examenuitreiking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:Ik vries ook vaak een flesje water in en gebruik dat dan als koel element, heb je daarna super koud water
J508 schreef:O: meergranenwrap met mengsel van 100 gr tofu, 50 gr spinazie, 61 gr kerstomaatjes, gebakken in 1 tl kokosolie. Eroverheen 1 el edelgistvlokken
B: 45 minuten met de hond stevig doorwandelen, opruimen in huis
L: frittata van 3 eieren, 100 gr aardappel, 100 gr spinazie, 1 rode paprika, knoflook, uitje, 10 gr boter
B: 1 paard 20 minuten stappen onder het zadel, eventueel ander paard ook nog rijden
t:250 gr wortel met 30 gr hummus met zongedroogde tomaatjes erdoor verwerkt1 appel, 1 abrikoos
A: 70 gr kamutpenne (ongekookt) met een saus van tomaat, basilicum en champignons
B: 30 day shred level 1, dag 10
t: shake van 10 gr whey, 1 banaan, 50 gr dv aardbei, en 150 ml ongezoete amandelmelk
Even kijken hoe ik uit kom qua kcal, grote kans dat er nog een t na de shake bij komt.
Tayga schreef:O: havermout, lijnzaad, chia, kokosmeel, whey en kwark
L: omelet van 2 eieren, restje couscous, champignons en kikkererwtenmeel + 2 appels
T:banaanen halve fruit smoothie + nectarine, 2x roggebrood kipfilet
T: kwark met havermout, muesli en whey
A:iets meerchampignons en chinese kool quinoa en geitenkaas
Bhriseis schreef:Geniet er van Cheetah!!!
En gefeliciteerd
+ pakje zoute crackertjes; ik heb tegenwoordig redelijk wat last van mijn lage bloeddruk. Niet onrustwekkend ofzo, gewoon soms wat vervelend.
SkyLWG schreef:O: Banaan, 2 eieren, kokosolie, appelstroop
T: Stuk taart helemaal vergeten erbij te zetten. Niet voor niks gemaakt natuurlijk
L:3 speltbth 2x met zalmburgertjes en cherrytomaat 1x met krabsaladeZalmburgertjes + 2 rijstwafels met krabsalade +nog een stuk taart. Brood was zo droog, kreeg het echt niet weg.
T:Appel, ananasDrop en chips
A:Wortelsoep en speltbroodje met mangochutney, gerookte kip, taugé, komkommer en slaPizza. Ik weet niet wat mijn vriend met die soep gedaan had, maar ik heb nog nooit zoiets vies geproefd. Volgens mij een hele pot djahe ipv een theelepel. Jak, ga weer bijna over mijn nek als ik eraan denk
T:Magere kwark + kersenChampagne en wat hapjes!! Want eindelijk is ons bod geaccepteerd!!