Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Twee aparte dekbedden vind ik ook zo ongezellig op de een of andere maniergewoon zo'n enorm ding maar halen denk ik
Heb iig al wel bedacht dat we binnenkort maar eens gaan kijken voor een groter bed: hebben nu nog mijn 2persoonsbed uit studentenkamer en die is 'maar' 140 cm breed.
Ja, moet idd m'n eten nog meer opvoerengaat wel aardig volgens mij.
Wat heb je voor Hans gekocht? Klinkt goed die cupcakes
Pivanti schreef:Nette dag Hedwig, wel veel brood. Krijg je daar niet genoeg van?
Pivanti schreef:Zo even naar de kapper geweest vandaag, was wel nodig![]()
En toen boodschapje gedaan en naar stal. Knollie ook even bijgeknipt, pff z'n manen groeien altijd zo hard. En ik ben niet zo'n ster in t knippen/trekken Hij heeft z'n manen naar twee kanten, een iets dunner gedeelte en de andere kant is behoorlijk dik. Als t zo dik is vind ik t altijd zo lastig. Maar ja is wel redelijk geworden, nog beetje bijknippen, zag nog paar plukjes uitsteken.
Hij is ook gelijk even naar de smid geweest. laatste keer was 7 maanden geleden. Maar hoefde niets af, alleen stralen even bijgesneden, wat rond gevijld enz... Dus hij kan er voorlopig weer tegen aan.
Nu nog eten, boerenkool![]()
Jammer dat er altijd nog zoveel suiker in fruit zit, en dan vooral de hele lekkere fruitsoorten, als mango, banaan, druiven...
Ik ga straks even een smootie maken, heb nog fruit liggen dat wel op moet. Mango, banaan, peer. En ook nog meloen eigenlijk.